Delirius weekendje 2

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 25-06-2012 13:26

Als het kan ben ik voor iets minder... Ik ga nml drie dagen daarna op vakantie, en ben al goed blut door de dubbele huur deze maand!

Een activiteit voor 30 vind ik prima, en voor 20 pp eten halen moet ook lukken. Het uitgaan bekostigd iedereen zelf neem ik aan )

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 26-06-2012 21:26

Yo!

Ik dacht als het slecht weer wordt kunnen we misschien naar zo'n subtropisch zwembad!

OF!!!

DE EFTELING:D:D:D:D

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 26-06-2012 21:52

Weeronline zegt dat het goed weer wordt! 25 graden, geen regen en het weer krijgt het cijfer 9.
Dus wellicht geen slecht weer backup nodig.

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 27-06-2012 17:21

Oke, vraag aan de mensen waar we overnachten!

Wat heb ik nodig? Luchtbed, slaapzak etc? Of niet?
Ik ga namelijk woensdag verhuizen, en ga voor het delirius weekendje niet al mijn dozen uitladen, dus dan kan ik evt als het nodig is voor het verhuizen een 'weekend delirius' doos maken.

En qua kleding? Hebben we al een activiteitenplan? Of zal ik gewoon het hele weekend in mn joggingpekske rondlopen, dat is altijd goed! 8)

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 27-06-2012 18:03

Hoi!

Oké ik heb het echt allemaal even niet gevolgd, druk druk druk (vooral m'n hoofd vindt dit niet leuk). Maar even een update voor mijn 21-diner! Jullie worden rond 19.00 uur verwacht en uiteraard in jullie mooiste, sexy'ste, leukste, kortste en vrouwelijkste jurkje die jullie hebben :) je mag helemaal zelf weten wat, zolang ie maar voldoet aan bovenstaande eisen! Het thema is vakantie, omdat we (of ik in ieder geval) dan eindelijke vakantie hebben! Hier hoeven jullie verder niets mee te doen haha :P
Er zijn verschillende opties over de avond, na het eten zeg maar. Omdat op de zaterdag/zondag de kennedymars plaatsvindt, is er op vrijdagavond wel vanalles te doen in het dorp. Kans bestaat wel dat het een jeugdig festijntje gaat worden, maar ik ben tegenwoordig niet zo op de hoogte van wat er allemaal in Someren speelt. Dat is optie 1. Daarna moeten we dan wel een taxi pakken naar Eindhoven naar Lonneke's huis. (wat neerkomt op max. 10 euro pp). Optie 2 is dat we na het eten direct naar Valkenswaard gaan met de taxi (ook max. 10 euro pp maar denk wel goedkoper) en daarna van Valkenswaard naar Eindhoven naar Lonneke's huis.

Nu ik dit zo heb getypt, denk ik dat jullie voor Valkenswaard kiezen haha :P dus Valkenswaard? ;) haha topverhaal dit.

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 27-06-2012 18:39

Hahah ja ga voor joggingspekske natta!

We moeten wel ook nog van V-town naar Eindhoven zien te komen 's nachts. Weet iemand hoe de fiets afstanden zijn? Misschien dat we wel een aantal fietsen kunnen regelen met twee Eindhovenaren en één somerenaar (?). Ik wil niet ons hele weekendbudget opmaken aan taxi's haha.

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 27-06-2012 19:59

Volgens mij zijn taxi's minder duur, teminste, toen ik nog ooit van Valkenswaard terug ging naar Soerendonk was het iets van 6 of 7e, omdat je van die taxibusjes hebt, die moet je dan wel van te vore reserveren. En volgens mij is Valkenswaard - E'hoven minder ver dan Valkenswaard - Soerendonk.

En de kennedymars is ook wel echt super vet dat feest! Met livecoverbands enzo. Maar dat vette feest is op zaterdag dan geloof ik.
Woefwoef

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 29-06-2012 18:27

Maar dat is idd toch super goed te fietsen?

Ok ik ben tegen dat we met zn alle gaan discussieren over de activiteit, want we worden het toch nooit eens met elkaar. Wie organiseren het weekend. Ik en leo hebben we volgens mij aan het begin van het jaar ooit gezegd. We hadden het er over en Rianne en ik gaan vrijdag al boodschappen doen (klopt) en spullen droppen bij mij. Als we dan zorgen dat iedereen al zn zooi bij mij legt vrijdag middag, dan gaan we samen vanaf mij naar judith. Is dat te fietsen?? Anders zit er niet veel anders op dan met de auto gaan en dat ik bob denk ik. Daar ben ik meer voor dan met de taxi van mij naar judith naar valkenswaard naar mij te betalen eerlijk gezegd.

En dan het maakt me geen zak uit wat we verder gaan doen, als er maar 2 mensen in charge zijn en daar moeten we naar luisteren. We moeten even accepteren dat we alle 9 te koppig zijn en er anders niks uit gaat komen. Ik wil dit best doen aangezien het bij mij is, maar het maakt me ook niet uit als iemand anders het wil doen. Ria en ik iig boodschappen, OK? En dan moet iedereen individueel maar regelen dat ze vrijdag middag bij mij terecht komen lijkt me? Daar moet je mij dan maar ff over bellen of iets.

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 01-07-2012 10:53

Goeie lonnie, mee eens. Iedereen vindt de activiteit uiteindelijk toch leuk.
Chill dat jij en rianne al boodschappen doen dan !

Alleen heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag!
Ik ga namelijk woensdag al verhuizen, en dus geen spullen meer in maas. Wat moet ik dus mee?! Ook luchtbed enzo?

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 01-07-2012 14:42

lijkt me prima als een paar mensen t regelen! en vrijdagmiddag spullen droppen bij jou lonnie moet lukken.

Plaats reactie