DELIRIUS WEEKENDJE

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 08-06-2010 13:24

Het huisje is idd perfect puur door de prijs en omdat het bij het strand is. En ik denk dat we bij heel veel huisjes dit probleem gaan krijgen omdat bijna elk huisje voor max 8 pers is. En anders zit je meteen aan een mega onbetaalbaar huis.

Maar het is idd een beetje risicovol om het wel te doen... ik vind het moeilijk prrrr

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 08-06-2010 13:41

Wat zijn haar argumenten dat er geen 9de persoon in mag?
Heeft het te maken met de verzekering van het huisje of brandveiligheid?
Dat zijn natuurlijk goede redenen, maar als het simpelweg niet mag, omdat ze besloten hebben dat het niet mag (bureaucratie) kunnen we misschien ons probleem voorleggen. Dat we er alle negen per se bij moeten zijn, en dat het heel moeilijk is iets voor 9 mensen te vinden. Het huisje lijkt ons ZÓ leuk, we verwachten niet dat we iets geweldigers kunnen vinden. Misschien kunnen we zeggen dat we ietsje meer betalen als die negende persoon erbij mag?
Waar is het huisje trouwens? Want in the middle of nowhere op het strand is natuurlijk al wat minder perfect.
Illegaal komt denk ik uit en dan 'zitten we met de gebakken peren' :shock: :roll:

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 08-06-2010 14:14

Ik zou het gewoon doen. Alsof die vrouw het gaat controleren...
We zitten daar maar een weekendje, we schrijven gewoon 8 mensen
in, dat gaan ze toch niet merken als er in een bed toevallig een meer ligt?
Ze komen daar echt niet binnen.
ik zou het echt doen, want ik heb ook geen geld als we ergens 500euro
voor moeten neerleggen..

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 08-06-2010 14:45

mmm dilemma..
zoals jullie misschien wel in kunnen zien ben ik ook niet echt voorstander van illegale dingen, vooral met mijn kennis over wetten en regeltjes ed. :P
maar indd, is er niet meer info te krijgen over of het een losstaand huisje is, particulier, blabla.. etc
en is 500 euro echt de enige andere optie? dat lijkt me heeeul sterk toch..

maar goed aan de andere kant zou dit natuurlijk ook perfect zijn ja.. 200 euro voor een huisje met 9 pers is geen drol.
maar anders zou ik gewoon zeggen we doen geen huisje aan het strand ofzo, maar ergens in een ander leuk gebied of aan een meer ofzo.
tenslotte gaat het erom dat we met delirius zijn en er iets te doen is in de buurt, om eerlijk te zijn maakt het mij dan niet zo heel veel uit of er wel of geen strand is.

anders leggen jullie een aantal opties voor? dan kunnen we miss stemmen ofzo? of willen jullie het gewoon helemaal fixen en als een soort verrassing ofzo, dat snap ik anders ook wel.

oke, ik duik verder mijn boeken in.
conclusie is dus dat het mij allemaal niet heuul veel uitmaakt.

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 08-06-2010 16:48

Ik ben echt tegen dat illegaal met z'n negen dat huisje in gaan. Sowieso, er moest maar eens iets fout gaan, brand of een ongeluk binnenshuis. Dan ben je wel echt de sjaak eh, wat betreft eigen verzekeringen nzo, omdat we daar gewoon tegen de regels inzitten.
Wat ik voorstel is dat je contact opneemt met die vrouw en inderdaad de situatie even voorlegt. En ook prima als we ietsje meer moeten betalen als er dan wel iemand op een luchtbed erbij mag komen liggen.
En er zullen heus nog wel opties zijn hoor. Kan niet geloven dat het of 200 óf 500 euro is, beetje groot verschil. En een huisje aan een meertje lijkt me ook best prima. Wij vermaken ons toch wel met Delirius.
Woefwoef

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 08-06-2010 18:52

Oke blijkbaar zijn er een paar onduidelijkheden.

ten eerste wil ik even zeggen dat we op 80 euro per persoon rekenen, dus daar zit de accomodatie bij in!!!!!!! Dat betekend dat het huisje 500 of 200 euro kan kosten. (misschien wordt dit nog 10 euro duurder, weten we nog niet)

Ten tweede maakt het niet uit waar we zitten, overal is het rond de 400 euro (ik overdrijf graag als ik iemand wil overhalen) , of dat nou aan het strand is of niet, en dit komt vooral omdat we dan net wel/niet in het hoofdseizoen zitten.

Ook is het zo dat we nu toevallig op dit huisje kwamen, en dat alles zeg maar gewoon 400e kost.

Wat ook een beetje het idee van maran en mij was (miss handig als julie dat weten) is een leuk weekend met Delirius, waarbij we in een huisje zitten, en dus niet op een camping, omdat het gewoon veel leuker is om bij elkaar te zitten, met een fatsoenlijke douche wc etc, + als het slecht weer is zitten we gewoon binnen.

Maar ik ga nu ff maran bellen om te kijken wat we nu gaan doen, omdat jullie dit dus niet willen (over het algemeen)



Vervolg volgt dus nog!

p.s. ik had al gebeld, daarom had ik het ook gepost, zoiets moet je natuurlijk wel eerst navragen, maar het werd nadrukelijk vermeld dat het echt niet kon.. want ik heb wel voorgesteld te betalen pp per nacht, maar dat wou ze echt niet, dus dat is 'officieel' echt geen optie
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 09-08-2010 22:52

Hoe zit het nou hiermee dames? Ik heb dit weekend speciaal voor jullie (kutkind.. Gertje weet wel wat ik bedoel ^^) vrij gevraagd. En het is dat ook nog eens Someren kermis!! Dus.. :)

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 09-08-2010 23:12

Gaat gewoon door! De Delirius-weekend commissie regelt het, jullie moeten alleen zorgen dat jullie het weekend vrij houden.

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 10-08-2010 18:29

Oke, wat voor jullie nu misschien handig is om te weten:

1. rianne, je moet kunnen, wnt dit is ons weekendje, ennnn verzetten gaat heel moeilijk worden denkik, en een delirius weekendje zonder jou kan natuurlijk ook niet!!

Ehm nou eignelijk is het plan dat jullie op vrijdag 24 september met ons de trein in stappen, een super leuk weekend gaan beleven en zondag eind middag/avond weer terug komen =)

Ohja, vantevoren 80e betalen is ook handig, maar dat hoeft nu nog niet, daarvoor moeten we eerst nog ff wat regelen, maar daavoor moeten we wel zeker weten dat rianne mee gaat (!)
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 10-08-2010 22:39

Top! Ik heb er echt super veel zin in!

Plaats reactie