Schema

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 10-03-2010 12:38

haha rustig maran dit was niet echt n boos mailtje hoor, gewoon n voorstel.

en volgens mij is de boete per wedstrijd die je niet start toch? maar dat zouden we even aan coaches of daaf moeten vragen.

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 10-03-2010 12:40

:cry: Nou ik voel anders geen liefde meer in dit topic

IK WIL LIEFDE VOELEN

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 10-03-2010 12:54

haha jaa hallo baby stapjes he.. ik kan niet van ontzettende hate-mail ineens naar liefde gaan.

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 10-03-2010 13:25

http://www.youtube.com/watch?v=WpYeekQkAdc
juist ja!

maarrr we kunnen het hebben van elkaar. en we moeten nu eenmaal even gedisciplineerd zijn hiermee, anders starten wij luiwamessen (ik noem geen namen voor de extra grote onder ons:P) geen enkele wedstrijd. nee grap,
maar zoals ik al zei, ik zou zoooo graag willen starten in tilburg, maar ik heb maandag tentamen, dus dat kan echt niet, dan ga ik dood namelijk. dus simone (of iemand andes), als jij wilt zou dat echt top zijn van je. Je kan natuurlijk ook alleen de wedstrijd starten he, en niet naar de party savonds (alhoewel ik dat zelf niet snel zou overwegen, maar het kan in principe wel!)

en voor die ene wedstrijd ja, daar moeten we ook ff informeren hoe dat zit. ik kan nog wel een keer voor de zekerheid kijken, maar als t goed isheb ik daarna weer tentamenweek, en aangezien ik altijd op maandag tentamen heb, kan ik dan niet.
dus dan moetn we daaf ff vragen hoe t zit als je een wedstrijd niet kan starten.

ehm voor de rest.. was dat het?
jongens gaan we morgenavond iets doen, behalve vl-eten?
ik heb zin in een biertje op de kroeg sws (want die is open, olé!) en daarna miss verder? alhoewel we dit beter verder kunnen bespreken in het gezever topic.
toedels!

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 10-03-2010 13:30

ps, ik heb daaf gemaild met dat nathalie en tessa het minst meekunnen met de wedstrijden, dus dat t wrs het handigst is dat jullie niet worden ingeschreven.

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 10-03-2010 13:55

Sooo ik had weer heel wat bij te lezen ineens..
Maar ik ben het met Maranus eens, ik voelde ineens een hele grote aanval op mij/ons afkomen Lonneke! Misschien iets anders brengen dan? ;)

Maar even terug over de NOOC.. Mij gaat het niet om het feit dat ik niet die week erna maar die week daarna tentamenweek heb, het gaat mij erom dat ik dat weekend moet werken. En ja, als ik nou wist welke dag wij precies moeten starten dan was dat geen probleem geweest. Maar ik kan niet voor het hele weekend vrij vragen, alleen 1 dag. En aangezien we dit pas een week vantevoren te weten krijgen kan ik niet mee.

Verder voelde ik me ook aangesproken over de donderdag. We hebben die roosters al een tijdje geleden ingevuld. In principe zou ik nog alle data kunnen roeien, maar laat er nu net deze donderdag ineens een college ingepland zijn. Ik sta machteloos! Dus kan hier vrij weinig aan doen... Ook zag ik dat ik volgende week twee keer moet roeien (als ik goed gekeken heb). Nou daar ga ik maar niet om zeuren, dat doe ik dan wel ;) maar dat wil ik liever niet regelmatig doen.

We zien wel hoe het verder verloopt!

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 10-03-2010 14:00

Ok ff voor Maran en Tessa:

We hebben morgen coaches (Luuk en Jacqueline) en een extra roeier namelijk Harmke. Die wilde wel dus dat is heel rlx. En verder hoefde ik van Luuk geen extra stuur te regelen dus ik geloof dat hij wel wil sturen wat ook rlx is.

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 10-03-2010 16:31

Zoo,,
hoezo ik kijk even 1 dag ofzo niet op het forum en het hele forum staat vol.
Maargoed, even over de NOOC, het zou echt super zijn als jij (gertjen), of iemand anders behalve lon en maran kan roeien (nath kan jij niet toevallig?)
Net zoals annabel (met wie ik altijd tegelijkertijd tentamens heb) kan ik dus echt niet roeien omdat ik maandag en donderdag tentamens heb. Als dit nou alleen die donderdag was geweest had ik wel kunnen roeien, omdat het ook maar 1 dagje in ht weekend is, maar aangezien dit niet het geval is gaat het niet lukken... ookal weet ik hoe irritant het is voor de mensen die wel kunnen en willen (nja eigenlijk moeten we gewoon). Is het eigenlijk ook mogelijk om nu al iemand andrs ipv delirus te laten roeien? WAnt stel dat we een andere keer niet kunnen, dan mogen we dus iemand andrs dan de 7 personen laten roeien,, dus dan lijkt het me wel logisch dat dat nu ookal zou mogen, dus in principe zouden we iemand andrs kunnen vragen, die dan mee roeit... en aangezein het er nu echt om gaat dat we die wedstrijd starten, moeten we dat maar 1x doen dan,, met andere mensen dan Delirius bedoel ik dan (tenzij gert of nath kan of course)

Maargoed, nu ff over die kosten, want ik ben het wel met (maran? ) eens dat we het nog wel steeds voor de leuk doen, dus als lonneke geen zin heeft om daar alleen heen te gaan, dan moeten we samen maar de boete betalen, en ik dacht dat dat nog best wel mee valt (tenzij je het door 9 deelt dan he). Dus ik vind dat we niet van lonneke mogen eisen dat zij dat moet gaan starten in haar eentje met andere rarek, nooit zo leuke personen als wij,.

verder ben ik het er ook mee eens dat we maandag allemaal onze agenda mee moeten nemen voor nieuwe trainingen, en dan moeten we er ook voor zorgen dan iedereen wel 1x per week kan roeien, en dat niet steeds de zelfde mensen altijd kunnen roeien , en dat andere daardoor dus nooit kunnen roeien. maargoed, dat zien we dan maandag wel. ookal is het wel irritant dat iedereen (ik althns) zijn nieuwe rooster nog niet heeft (oke tessa als uitzondering dan zowiso)

Verder vind ik niet dat we moeten gaan ruzie maken of gaan wijzen naar anderen, ik denk niet dat iemand die iets op dit forum zet het met kwade bedoelingen doet, en daarom is er ook geen reden om dit te denken (althans, zo voel ik het ).

Tot morgen!
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 10-03-2010 19:01

Weer een hoop berichtjes!
Ik kan niet mee naar t NOOC, ik moet werken .. En vrijvragen is zeker geen optie, aangezien ik in mijn laatste maand met nog enige verdiensten zit.. aangezien ik eruit gekickt ben. Sorry!
Dann... wat was er nog meer?
Ohjah die boete! Ik ben ook wel bereid daaraan mee te betalen als het echt niet anders kan, welk weekend is dat?
En wat is dat groene balkje in het trainingsschema?
Zijn dat ook mogelijke opties voor t roeien?
Ik sta volgende week ook twee keer, het is geen enorme ramp als
ik twee keer moet, maaar als die andere groep kan (in t groen) graag!
Ik hoor t wel.

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 10-03-2010 20:33

Hehe, eerst even de stress uit de wereld helpen. Ik was ongeveer de eerste die gereageerd had op de vraag wie de vierde roeier kon zijn, dus vandaar dat ik zei dat ik eventueel wel wilde. Zodat de optie ook nog open zou kunnen blijven voor andere fanatieke onder ons. Aangezien die er niet zijn, zal ik dus de vierde roeier zijn! (En dan stoppen we nu officieel met dat gezeur daarover :D )

Verder, als niemand een wedstrijd kan starten, dan kan het gewoon niet. En dan delen we de boete door ons allen. Dat vind ik niet meer dan normaal. Hoewel we natuurlijk wel ons beste beentje voor moeten zetten en zoveel mogelijk moeten starten uiteraard! :wink:

En dan het verder plannen. Ik wil met alle liefde mijn agenda maandag meenemen. Maar mijn rooster houdt op voor zover we ook de roeitrainingen hebben gepland. Dus als ik in het wilde weg wat nieuwe roeitrainingen ga plaatsen zitten we alleen maar met gezeik achteraf, omdat je steeds vervanging moet regelen. Mij lijkt het dus veel slimmer, om gewoon te wachten tot iedereen (of in ieder geval het grootste deel) zijn rooster heeft en dat we dan onmiddelijk samen komen om te plannen. Dat is veel effectiever! Zo maar wat dingen neerzetten schiet echt niet op, want je weet gewoon totaaal niet wat je rooster is dus..

Zoo dat was het weer :D
Woefwoef

Plaats reactie