Schema

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 09-03-2010 18:18

nee, ben het daar wel mee eens.
degene die wel willen roeien moeten dan niet eronder lijden dat andere niet meer kunnen (of willen oid).
ik denk dat we best, als er 1 of 2 niet kunnen, andere eestejaars kunnen vragen. zijn er genoeg, dus er zal allicht wel iemand zijn die wil roeien.
desnoods maken we er een kortere training van.
zelf weet ik nog niet of ik miss donderdag in kan vallen, zou wel willen, maar mn studie moet t wel ff toelaten, aangezien die veel van me vergt op dit moment. daarnaast is er ook een meeting met de mamadagcie, jawel, maar ik weet nog niet hoe laat.
ik zal dat morgen wel laten weten.

verder, hebben jullie het mailtje van jacqueline gelezen? we moeten dus ff fixen dat er een 4e persoon met ons mee roeit. ik baal echt zó dat ik die maandag erna tentamen heb.. had graag nog eens meegewild naar tilburg. iig, ik denk dat we daaf dan maar ff moeten bellen of dat we jacqueline terug moeten mailen daarover. (daaf staat btw ook in die mailing list)

ok tot slot nog een punt:
daaf belde vandaag, en er is een probleem mt de inschrijvingn voor de wedstrijden: hij kan per team max 7 personen inschrijven. Dit betekent dat twee personen niet kunnen worden ingeschreven (in de praktijk maakt dit niet zoveel uit, want je kan wel wisselen enz, dat iemand die officieel niet is ingeschreven gewoon mee roeit, maar er moeten officieel gewoon mensen worden ingeschreven, vandaar). Nu zei hij dat het het handigst is dat we de mensen inschrijven die het minst meegaan/kunnen met de wedstrijden. Nu weet ik dat Tessa maar 1x kan, dus het lijkt me t handigst dat we die dan sws niet inschrijven, voor de rest heb ik t volle schema niet echt geloof ik, dus kan iemand even kijken wie er nog meer niet vaak instaat?
nogmaals; t maakt niet uit, aangezien je er tijdens de wedstrijden gewoon mee kan sjoemelen enzo,maar omdat hij max 7 pers in kan schrijven, kunnen er twee niet bij.

dus kan iemand mij even laten weten dan wie dat wordt, dan laat ik t hem weten.

nou, dit was t geloof ik wel.
tjuus!

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 09-03-2010 20:57

Ik ben 't er wel een beetje mee eens dat we niet te snel trainingen moeten gaan afzeggen nzo. Het kan natuurlijk dat je soms niet kunt, maar je moet ook wel tijd vrij maken om te gaan roeien vind ik.

Verder, komen we aan de vier mensen voor naar het NOOC te gaan? Aangezien we deze sowieso moeten starten.. Ik ga liever niet, omdat ik de week erna fit wil zijn om te leren. Maar mochten we niet aan de 4 man komen, wil ik wel mee gaan. Mijn tentamen is een week + weekend verder dus.. Doe ik gewoon lekker rustig aan s'avonds :wink:

En dan dat inschrijven, volgens mij kon Nathalie ook niet zo vaak, maar dit weet ik niet zeker hoor!
Woefwoef

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 09-03-2010 21:13

-Het is wel heel fanatiek om mensen van andere teams te gaan vragen maar ik weet niet hoe het bij jullie zit maar als ik een verzoek krijg met of ik wil invallen met roeien dan verwijder ik dat mailtje meteen... oftewel ik denk niet dat dat heel veel nut heeft om mensen van andere teams te vragen.

Maar Linda heeft wel aangegeven te willen invallen dus dat zou dan weer wel kunnen.

-En dan vroeg ik me zojuist nog af: hoe gaan we het doen met het betalen van de roei-weekenden, want ik neem aan dat we voor de meesten zullen moeten betalen. Betalen dan alleen die gene die er ook daadwerkelijk heen gaan of splitten we het met het team?

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 09-03-2010 21:41

Dat splitten van geld lijkt me niet.. ?
ik wil best een beetje meebetalen, aangezien ik bijna niet meega
en de rest veel vaker. Maar echt alles delen lijkt me niks..
Over dat afzeggen van t roeien (dat had met mij te maken geloof ik?)
Maar donderdag kan ik echt niks aan doen, dat was echt ineens
een beetje uit t niets dat ik ineens allemaal andere plannen
en een college op dat tijdstip heb..
Is er van over 2 weken al een schema? Dan kan ik er nu alvast
rekening mee houden..

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 09-03-2010 23:05

Hee nathalie ik wil volgende week best voor je invallen mits het binnen deze tijden valt:

dinsdag voor 10 uur of na 14 uur en donderdag voor 15 uur

Annabel kun jij dat mailtje doorsturen want ik heb hem niet gekregen! En ik had het er net met lonneke over we gaan maandag met zijn allen data prikken dus iedereen agenda mee!! Dan kunnen we de nieuwe trainingen plannen!

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 10-03-2010 09:31

weet niet of ik dan mijn nieuwe rooster al heb, maar iig wel een goed voornemen!
top.
ik heb t mailtje doorgestuurd tessa!

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 10-03-2010 11:01

Volgens mij heeft vrijwel niemand al het nieuwe rooster... maar ik zal braaf mijn agenda meenemen hoor.

Oke en wie gaat zich aanbieden als vierde roeier voor het NOOC? Ik stel voor een juut,simone of nathalie... jullie hebben toch nog een week vrij daarna

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 10-03-2010 11:51

weet je wat ik voorstel. We nemen maandag allemaal agenda mee, plannen in wat je denkt te kunnen. Mocht je dan toch ineens niet kunnen zorg je zelf maar voor vervanging. En dan dus niet dat het ineens niet doorgaat maar dat je echt iemand anders regelt.

Verder, ik heb jacqueline maar ff teruggemaild over de NOOC, maar ik denk dat we er misschien wel uitkomen aangezien heel GW wel nog een week vrij heeft na de wedstrijden en het gewoon belangrijk is dat iemand meegaat. Simone zei net dat ze zich eventueel wel wilde opofferen, geld dat voor meer mensen of kunnen we op simone rekenen?

En dan moeten we nog even kijken wat we doen met die wedstrijd waar ik als enige bij sta. We moeten n delirius boot starten anders liggen we uit de competitie als ik het goed heb begrepen. Nou heb ik niet echt enorme zin om in mn eentje te gaan roeien, maar ja als t niet anders kan. Dan moeten we vervanging gaan regelen, wat ik eigenlijk niet ook nog eens op me wil nemen als taak, dus of we moeten t binnen ons team regelen of mensen aanwijzen die andere mensen gaan zoeken..?

Dan voor morgen roeien, degene die mee gaan het is dus 9 uur op de loods, ik regel wel extra persoon + stuur + laat de coaches ff weten dat we op een ander tijdstip moeten roeien dan de planning was.

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 10-03-2010 12:24

Lonneke wat een ergernissen allemaal, maar ik zeg even koest!

Het heeft natuurlijk 0,0 zin om trainingen te gaan plannen als je niet weet wanneer je kan. Dus nee ik ga dan ook geen vervanging regelen dan roei ik liever nooit. Laten we het gezellig houden, want deze toon vind ik echt niks!

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 10-03-2010 12:35

Daarnaast vind ik het overwegen waard om niet gewoon die boete te betalen.. Als we echt niet kunnen roeien dan kunnen we niet roeien, want om nou in je eentje bij anne-sophie in een boot te gaan zitten dan heb je ook geen leuke dag!

Weet iemand hoe hoog die boete is als je niet alle 6 de wedstrijden start?

Plaats reactie