NOOC Tilburg

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 26-03-2010 11:39

Nou mn lieve neef had net gebeld. Het eerste handige nieuws is dat niemand een matje mee hoeft te nemen. Want hij heeft een tweepersoonsbed, een bank en een luchtbedje daar liggen. Wel allemaal een slaapzak meenemen (dan hoeft ie zn bed niet te verschonen ^^) Uhm, verder zijn we home alone (geen huisgenoten thuis), maar het is wel in het huis van de huisbaas zegmaar. Hij heeft duidelijk uitgelegd welke deur we moeten pakken zodat we niet bij de huisbaas in de woonkamer staan. :wink: Verder mogen we alles gebruiken, keuken, douche nzo. Als we het maar netjes achter laten.
Misschien een idee om een bierpakketje of iets dergelijks daar achter te laten zondag, als bedankje? En wat doen we met eten nzo, hoelaat gaan we, wie neemt wat mee voor het ontbijt nzo? (Eitjes xd, voor de roeipower)
Het adres is Professor Lorentzstraat 2. Dus voor degene die niks te doen hebben kunnen vast gaan googlen hoe we van het station daar komen en van daar naar Vidar.
Nou ik heb er best zin in, alleen het weer mag wel ietsje beter..

Oeh en Lonny en Maranus, hoe ging het tentamen? (a)
Woefwoef

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 26-03-2010 11:46

haha nou t goeie nieuws is dat we bijna alles anders hebben ingevuld, dus of een van ons is zwaar de zak of we hebben t allebei net niet gehaald ofzo. Ja dat was t wel.. Ik heb echt geen idee persoonlijk, ben benieuwd.

En dan morgen, heel rlx dat we daar gewoon kunnen slapen en alles mogen gebruiken. Hoe laat wil je daar heen vertrekken, mij maakt t niet veel uit ik heb heel de dag niks te doen hier. T liefst niet te laat eigk.

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 26-03-2010 11:49

Oeh.. dat is wel vaag ja.. Spannend dan

Maar zullen we doen dat we rond het avondeten daar aankomen? En dat we daar s'avonds ergens wat eten? Moet je maar even kijken hoelaat je dan ongeveer vanuit Maastricht moet vertrekken. Ik stap in Weert op :wink:
Ennuh, iedereen Deliriustrui mee, en dat rode composhirt, want ik heb gister van iemand van VL begrepen dat je daarin moet starten. Maar we kunnen bijvoorbeeld wel in onze trui oproeien. En op het feest zaterdagavond onze trui laan ijkt me ook een goed plan! Vidar zal 'm nog wel herinneren :P
Dan het ontbijtje nog (a)
Woefwoef

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 26-03-2010 15:00

uhm mijn trui is wel vies maar ok. En we mogen daar niet mee oproeien hoor, dan moeten we al in ons mooie rode shirt zitten.
maar ja 's avonds kunnen we hem wel aan idd.
En ojaa bierpakket is een goed idee, wie gaat hem halen? En ontbijt.. ja allemaal eigen brood gewoon al smeren en meenenem voor 's ochtens, dan hoef je dat alleen maar in je mond te duwen en je bent klaar, want we moeten echt fucking vroeg aanwezigi zijn en met de klok een uur vooruit hebben we nog n uur minder slaap en dat dus wel hard nodig, de slaap die we kunnen krijgen. oh wat wordt zondag n hel. Net als nu haha ook maar 3 uur geslapen, stomme idioot dat ik ben.
Oja ik heb t net niet gehaald, 1 fout teveel, en ons maran siemons uiteraard wel.

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 26-03-2010 18:03

Wat ben ik toch een intens vervelend kind met mijn tentamens!


Ik ben voor ieder eigen ontbijt mee nemen, en zullen we gewoon in Tilburg een kratje bier voor hem halen? Dan hoeven we het niet helemaal mee te slepen.

Ik stap overigens in Eindhoven op.

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 26-03-2010 18:50

boehh :cry:
ik wil ook mee

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 26-03-2010 22:53

Ok nieuw plan: We moeten natuurlijk alcohol in de trein hebben haha. Want wij gaan als librium voortaan ja, dus dat wordt mexen in de trein uiteraard. Gertje neemt safari mee en ik koop wel n kratje bier ok, om in de trein mee te nemen? Kan dan ook wel meteen bierpakket voor die neef kopen, persoonlijk vind ik zo'n pakket wel leuker om te geven dan n kratje.
En ok dus allemaal eigen ontbijt, afgesproken bij deze. En ojaa chips etc om daar te eten.
JA?? Ojaa Rianne jij gaat uit vanaf maastricht he? Ik bel jou wel morgen wat we doen dan, hoelaat we de trein pakken.

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 26-03-2010 23:57

Zal ik een fles Martini inslaan? (a) :p Oké t hoeft niet per se hoor.
@ Simone, moeten we matjes en slaapzak mee?

Even praktisch gezien: vanaf Eindhoven is Tilburg toch helemaal niet ver meer? Hebben we wel tijd genoeg om een goed potje te mexen?
Is er al een vaag plan van een tijd, want opzich hoor ik dat het liefst zo snel mogelijk. :) (Anders bestaat er een kans dat ik te laat kom).

Extra info: Voor 11 uur ben ik eigenlijk niet bereid mijn bed uit te komen...

@ Ram & Simons: hoe gingen jullie toetsen?

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 27-03-2010 04:15

SiEmons ja!

Ooooh ik moet zo hard naar bed, ik snap niet dat ik nog overeind sta met mijn aantal uren slaap. Was een geslaagd homo feestje!

Maar drank dus oke, dat ga ik proberen te onthouden. OF ik kijk morgen gewoon nog maals op het forum. Top

uhmmmm ik zever in het verkeerde topic. Ik wilde nog iets zeggen maar dat weet ik niet meer

Adios, cia, houdoe en bedankt. Tot morgen

Ik neem aan dat afdeling maastricht max. om 5u vertrekt?

Oh en ik vind een bierpakket persoonlijk niet leuker, maar idd vrouwen vinden dat wel. Ik ijl
Maar hierbij een mannelijke verklaring daarvoor.. Zou je ons Delirius a.k.a. Blob ooit met een bierpakket zien? Haha neen, gewoon bier in grote hoeveelheden dus een krat. Niet dat het me verder veel uitmaakt als ik er maar niet mee hoef te sjouwen die 20 min in de trein


SHITLOAD

(ik ga slapen)

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 27-03-2010 11:17

@ SiEmons: iedereen maakt wel eens n typfout, ik denk dat jij jouw berichtje gisternacht wilde aflsuiten met ciaO, maar die laatste o kon ik nergens vinden! :twisted: :lol:

Uhm ben ik de enige die uit Maastricht moet komen? Ik wil opzich best de trein van 4 uur nemen anders? Dan ben ik om 5 uur in Eindhoven en zijn we toch rond half 6 in Tilburg?

Plaats reactie