SRG Groningen

Plaats reactie
Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

SRG Groningen

Bericht door Simone » 12-04-2010 23:50

Zooo
Even een topicje omdat we heel erg veel moeten regelen voor dat weekend.
Donderdagavond zitten we in Den Haag met VL, dan trekken we de nacht door richting Eindhoven, na een stevige powernap bij Siemons in de woonkamer gaan we Eindhoven onveilig maken in onze prachtige oranje outfitjes. Als we daar ongeveer mee klaar zijn gaan we ons mentaal en fysiek (voor zover dat nog kan) voorbereiden op de SRG in Groningen. Enja, dan gaan we naar Groningen.

Maar de probleempjes. We moeten spulletjesloos naar Den Haag gaan, want je kunt het daar nergens kwijt. We moeten dus zorgen dat we voor die tijd al onze spullen (tenten, slaapzak, matje, roeikleding, Deliriustrui, doucherommel, ect..) bij onze lieve gastvrouw hebben gedumpt. Met een strakken planning moet dit lukken, want er is nog een probleempje. Er zijn een aantal mensen die tot laat op de donderdag nog les hebben. Als zij vanuit Maastricht naar Den Haag moeten met een pitstop in Eindhoven halen ze dat nooit.

Dus is er al een beetje gebrainstormt dat we al een groot deel van de spullen een week van te voren komen dumpen (slaapzak, matje, tent.. alles wat je wel een week kunt missen) Aangezien het wel zo handig is dat mevrouwtje Siemons hier zelf bij is, moeten we dit een keer op een vrijdag aanpakken. (ik wil me wel opofferen, aangzien ik voorlopig op vrijdag vaak vrij ben) Dan kunnen op die donderdag zelf de mensen die wel op tijd in Den Haag kunnen zijn gewoon gaan. Maran en ik hebben tot half 4 les, dus wij kunnen de laatste spulletjes van iedereen (de vroege en late groepjes) wel dumpen in de woonkamer in E'hovencity en dan doorreizen, en dan kunnen Judith en Nathalie vanuit Maastricht meteen doorreizen naar Den Haag. En dan heeft niemand spullen bij en gaan we een geweldig lang feestweekend tegemoet!!

Wow, dit was een verhaal eh. Laat het maar even op jullie inwerken voordat er gestresste reacties gaan komen en we nog minder van de probleempjes gaan snappen.
Woefwoef

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 13-04-2010 09:36

Wauww mooie planning Gertje ;)

Ik vind het wel kut, ik moet dus alleen reizen want Nathalie gaat niet meer toch? Dat vind ik niet zo'n fijn idee. En ik kan dus ook niet mee eten.. :? Als het nu een college was kon ik die wel skippen, maar ik heb dan owg..

Wil iemand zich opofferen en met mij gaan?

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 13-04-2010 19:22

Even dat jullie wel op de hoogte zijn van wat er in Eindhoven te doen is, dit jaar gaat bijna niks door. Er zullen natuurlijk wel gewoon mensen op Stratum zijn en op het wilhelminaplein ook, maar buiten dat is het niet zo vet als altijd. Dus het plan om naar ehv te gaan met zn alle vind ik prima alleen er is hier denk ik niet veel te doen en we gaan toch heel de dag slapen. Misschien beetje veel gedoe voor mensen zonder daar heel veel voor terug te krijgen?? Mij maakt t niet uit ik moet sowieso naar ehv;) maar ok ik dacht dat jullie dit vast wel willen weten?

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 14-04-2010 12:32

-Zijn dit de gene die mee gaan naar Groningen: Lonneke, Rianne, Maran, Simone, Leonie, Annabel, Nathalie?

-En dit die aanwezig zijn met vl Den haag: Lonneke, Rianne, Maran, Simone, Leonie, Annabel, Judith, Tessa?

-Voor de Groningers, wie gaan er starten? Eerst wilde ik heel graag maar nu heb ik bedacht dat ik net zo lief aan de kant lig met een biertje.. Dus als er mensen heel graag willen starten dan mag dat van mij.

- En wie heeft er een tent? We hebben er 2 a 3 nodig denk ik zo? Wij hebben er wel een voor 3 personen officieel maar dat is dus eigenlijk 2 met bagage. Alleen volgens mij was er iets mis met die tent maar daar moet ik even heel hard over na denken wat dat ook al weer was.

-En voor de vl'ers: Wie gaan er mee naar Eindhoven na den haag?

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 14-04-2010 13:23

Groningen aanwezig: Lonneke
Starten Groningen (wil iig): Lonneke
Tent die meegenomen kan worden: Lonneke

Den Haag: Lonneke
Daarna naar ehv: Lonneke

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 14-04-2010 13:24

Groningen aanwezig: Lonneke
Starten Groningen (wil iig): Lonneke
Tent die meegenomen kan worden: Lonneke

Den Haag: Lonneke, Tessa
Daarna naar ehv: Lonneke

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 14-04-2010 13:40

Groningen aanwezig Lonneke, Nathalie
Starten Groningen (wil iig) Lonneke
Starten Groningen (hoeft niet perc D ) nathalie
Tent die meegenomen kan worden Lonneke

Den Haag Lonneke, Tessa
Daarna naar ehv Lonneke
Niet aanwezig Nathalie

Ik ben er niet met VL in den haag, ook al vond ik het plan van simone heel goed uitgevoerd wink
Maar omdat ik de volgende dag niet naar ehv ga, kan/wil ik mijn spullen ook niet bij maran dumpen,
wat betekent dat ik eerst langs tiel zou moeten en dan naar den haag.. Dus dat gaat em niet worden. Buiten dat de centjes er ook niet voor zijn.
Misschien ga ik wel pas zaterdag naar greuningen, maar dat is nog helemaal niet zeker!
Verder (wat miss niet in dit topic thuis hoort), had ik net sollicitatie bij ah en het ging goed! D wihiii

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 14-04-2010 14:37

Groningen aanwezig: Lonneke, Nathalie, Simone
Starten Groningen (wil iig): Lonneke, Simone
Starten Groningen (hoeft niet perc ): nathalie
Tent die meegenomen kan worden: Lonneke

Den Haag: Lonneke, Tessa, Simone
Daarna naar ehv: Lonneke, Simone
Niet aanwezig: Nathalie

Ah goedzo Nathalie!
En voor een tent moet ik thuis ff navragen straks, ;)
Woefwoef

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 14-04-2010 14:50

Groningen aanwezig: Lonneke, Nathalie, Simone
Starten Groningen (wil iig): Lonneke, Simone
Starten Groningen (hoeft niet perc ): nathalie
Tent die meegenomen kan worden: Lonneke

Den Haag: Lonneke, Tessa, Simone, Judith
Daarna naar ehv: Lonneke, Simone, Judith
Niet aanwezig: Nathalie

Ik denk dat ik dat weekend gewoon moet werken. Maar als het niet zo is ga ik wel mee naar Groningen (ga er maar niet vanuit). Ik start dan toch niet ;) En over Ehv, we kunnen anders ook ergens anders heen gaan met koninginnedag toch? Lijkt me wel leuk iig!

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 19-04-2010 13:38

Groningen aanwezig: Lonneke, Nathalie, Simone, Leonie
Starten Groningen (wil iig): Lonneke, Simone, Leonie
Starten Groningen (hoeft niet perc ): nathalie
Tent die meegenomen kan worden: Lonneke, Leonie

Den Haag: Lonneke, Tessa, Simone, Judith, Leonie
Daarna naar ehv: Lonneke, Simone, Judith, Leonie
Niet aanwezig: Nathalie

Hola!

Over de tent, ik kan best wel een tent meenemen, alleen het leuke is dat ik in Vorden woon, en dat is niet echt in de buurt van eh. Maar ik kom dit weekend thuis, en dan ga ik zondag weer naar eh, dus dan zou ik eventueel wel een tentje van huis mee kunnen nemen, en dan als ik in eindhoven ben, eerst ff langs jou maran kan komen, en dat ding dumpen, en dan ga ik daarna gewoon verder met mijn geplande activiteiten.

Over koninginnendag: ik ga mee naar den haag (heb net mijn ov overgzet, dus ik hoop dat dat ding voor voglende week in gaat ), en de dag erna (k-dag zelf dus) ben ik wss in eindhoven, maar dan niet bij jullie (A) .

's Avonds gaan we dan naar Groningen toch? We moeten even gaan rekene hoeveel tenten we nodig hebben, en ongeveer 1 tent per 2 pwers kunnen rekene. Maar ik denk dat we voor Lon neit hoeven te rekenen (sorry, maar ik denk dat jij wel yarne in de tent gaat liggen of niet? :P )
En gertje, moeten we voor jou ook op een tent rekenen? :P haha:D


en oohjaaaa ik ga zondag niet te laat weg, want het liefste wil ik dan mijn tent ff thuis droppen, zodat ik die niet weer helemaal mee naar M moet nemen, en die daar dan laten ofzo? Wnt vorden is opzich op de weg, en ik heb de maandag na k-dag + groningen om 7u 's ochtends eerst rijles en daarna mijn TTT, dus hmmm tja, die wil ik wel een beetje fatsoenlijk maken :P

Mjaa oke dat was mijn verhaaltje, maran kan ik voglend week zondag dan ff die tent langsbrengen? of ben je niet in M? Kan ik hem andrs eerst bij Lon droppen ofzo?
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Plaats reactie