Teampresentatie met Eclips

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Teampresentatie met Eclips

Bericht door Maranus » 13-12-2010 17:31

Hey Delirius + Eclips,

We hebben het al een aantal keren gehad over het samen doen van een teampresentatie, voordat de eerstejaars daadwerkelijk aan de beurt zijn om zo het goede voorbeeld te geven. Ik heb even met de Commissaris Intern & Sociëteitb van de MSRV overlegd en dit kan allemaal op maandag 7 februari. Bij deze dus even de vraag of jullie definitief akkoord zijn om het op deze avond te organiseren.

Indien ja stel ik voor een budget vast te stellen voor versiering, fust(en) en dergelijke. Daarnaast stel ik voor een combi-ploeghap te plannen waar gebrainstormd kan worden over leuke ideeën terwijl wij bepaalde vloeistoffen tot ons nemen. Ivm met vakantie en wintersport stel ik voor dit op 17, 19 of 20 januari te doen. Graag een reactie of je kan!

Groetjes, kusjes en hartjes,

Luuk
Naar aanleiding van het mailtje van Luuk en omdat ik alle mogelijke afleiding aangrijp om maar niet te hoeven leren; wil ik graag iets met jullie delen.

Ik heb vannacht gedroomd over iets heel vets, stiekem vond ik het vrij eng. Maar wat ik nu nog herinner is heel vet!
In mijn droom was er een soort fluorparty, waar iedereen dit soort dingen droeg:
Afbeelding
met een mondkapje op:
Afbeelding

En die waren beide bespoten met verschillende felle fluor kleuren. En iedereen had van die fluor neon breek dingetjes in hun mond om hun armen etc.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Verder was het feest in een soort kraakpand waar de muren allemaal graffiti achtig waren bespoten.
En er was spacende house muziek!

Hebben jullie een beetje een beeld? Het was echt heel gaaf in mijn hoofd!


Hebben jullie nog leuke ideeën voor de teampresentatie?

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 13-12-2010 17:52

We moeten vanavond even een datum afspreken zodat we dit keer een beetje op tijd kunnen reageren!:)

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Re: Teampresentatie met Eclips

Bericht door Leonie » 13-12-2010 18:12

Maranus schreef:
Hey Delirius + Eclips,

We hebben het al een aantal keren gehad over het samen doen van een teampresentatie, voordat de eerstejaars daadwerkelijk aan de beurt zijn om zo het goede voorbeeld te geven. Ik heb even met de Commissaris Intern & Sociëteitb van de MSRV overlegd en dit kan allemaal op maandag 7 februari. Bij deze dus even de vraag of jullie definitief akkoord zijn om het op deze avond te organiseren.

Indien ja stel ik voor een budget vast te stellen voor versiering, fust(en) en dergelijke. Daarnaast stel ik voor een combi-ploeghap te plannen waar gebrainstormd kan worden over leuke ideeën terwijl wij bepaalde vloeistoffen tot ons nemen. Ivm met vakantie en wintersport stel ik voor dit op 17, 19 of 20 januari te doen. Graag een reactie of je kan!

Groetjes, kusjes en hartjes,

Luuk
Naar aanleiding van het mailtje van Luuk en omdat ik alle mogelijke afleiding aangrijp om maar niet te hoeven leren; wil ik graag iets met jullie delen.

Ik heb vannacht gedroomd over iets heel vets, stiekem vond ik het vrij eng. Maar wat ik nu nog herinner is heel vet!
In mijn droom was er een soort fluorparty, waar iedereen dit soort dingen droeg:
Afbeelding
met een mondkapje op:
Afbeelding

En die waren beide bespoten met verschillende felle fluor kleuren. En iedereen had van die fluor neon breek dingetjes in hun mond om hun armen etc.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Verder was het feest in een soort kraakpand waar de muren allemaal graffiti achtig waren bespoten.
En er was spacende house muziek!

Hebben jullie een beetje een beeld? Het was echt heel gaaf in mijn hoofd!


Hebben jullie nog leuke ideeën voor de teampresentatie?


haha hoe kom jij in vredesnaam aan zo'n droom ? :P
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 13-12-2010 19:01

Stiekem best een vet idee... !

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 14-12-2010 13:18

is er ergens plaats voor beerpong in dit concept? :P

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 14-12-2010 14:56

Ik moest echt gelijk hieraan denken:
(heeft er niet bar veel mee te maken maar wel heel vet)
http://www.youtube.com/watch?v=HRlm1wdhWp4&feature=fvw

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 14-12-2010 14:58

Oe dit is een betere impressie na 3 minuten!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LvjnvOgp ... re=related

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 14-12-2010 21:29

bedankt voor de SOG. Hierna start ik. Ik moet wel.

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 11-01-2011 15:26

heee misschien moeten we even mailen waar/hoelaat enzo over maandag
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 24-01-2011 12:57

Hee,

We moeten voor het eten etc 30.83 betalen aan eclips.
Dus als iedereen mij 3.43 betaald dan maak ik het bedrag in een keer over. Ja?

ll ram: 8662143

Plaats reactie