Mosselavond

Plaats reactie
Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 24-03-2011 00:01

Ok dat is dus uiterlijk volgende week donderdag, na de AV. Wie gaat daarvoor zorgen dat die ze dan op de kroeg hangt?

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 25-03-2011 13:01

moeten we dan niet ook een poster gefixt hebben? Kunnen we die van vorig jaar gebruiken en aanpassen?

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 25-03-2011 22:16

We moeten er denk ik wel een goede promo tegenaan gooien. Beetje doen tegenover de eerste jaar alsof het een eeuwe oude traditie is ;)
Woefwoef

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 26-03-2011 11:41

Ja idd, vooral die sjaars trappen daar vast in.. Dus iemand moet voor komende donderdag zorgen dat er een poster is en dat er een lijst hangt waar mensen kunnen inschrijven. Ook zou ik dan die donderdag of t weekend erna een mail naar saurus sturen om te vragen, en t forum spammen... Maar ff iemand moet komende week die poster en de lijst gaan maken, wie gaat dat doen??

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 28-03-2011 22:43

ja, ik denk dat we ff moeten fixen dat we woensdag een stukje op de site hebben geplaatst (dus hanneke ff vragen of ze dat wil doen), met een mooi stukje promo en dat vanaf donderdag de inschrijvingen zijn geopend.

gertje, kan jij noreen anders mailen of ze niet een voorbeeld inschrijflijst hadden?
en als we die anders zelf moeten maken; wat moet er allemaal op komen te staan?

want ik neem aan dat we donderdag dan ook al de prijs moeten weten.

dus zaak is dat er deze week
- een inschrijflijst komt
- de prijs bekend wordt?

en verder?


verder wil ik nog even kwijt dat ik hoop dat iedereen wel zn steentje bij zal dragen aan de organisatie van deze mooie avond :) want iedereen heeft t druk en ik zou t lullig vinden als de organisatie dan uiteindelijk voor de verantwoordelijkheid van een paar mensen komt.
maar dat komt vast goed:)
het lijkt mij iig een hele leuk avond worden, ook al lust ik geen mosselen.

vandaag is trouwens in de av bekend gemaakt dat ze die 111 liter bier van tragisch die avond aan gaan bieden.

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 28-03-2011 22:49

111liter bier op onze avond, dan moet het goed komen!
Vanaf volgende week ben ik bereid te helpen.

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 28-03-2011 22:58

conceptje voor op de site..

Waarde leden,

Donderdag 14 april zal dan eindelijk de welbekende, aloude Mosselavond weer plaatsvinden! Deze traditie is ooit opgezet door V.I.S., waarna Rowzee de organisatie van dit geweldige evenement heeft overgenomen. Nu ook van dit team de meeste leden al uit Maastricht zijn vertrokken, werd het tijd om het stokje over te dragen naar een volgend team. Daarom is het dit jaar de eer aan Delirius om met trots een mooie avond voor u te organiseren. De avond zal in het teken staan van onbeperkt mosselen eten en drank, maar ook aan degene die iets minder een mossel-liefhebber zijn, is gedacht!
Schroom dus niet en schrijf je in op de kroeg, loods, via de mail (…) of door een Deliriaan aan te spreken. Inschrijven, in welk verband dan ook kan tot … . De kosten voor deze geweldige avond bedragen…

Tot 14 april!

Delirius

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 28-03-2011 23:14

Als het goed is heb ik iedereen de bestanden die Noreen me had doorgemaild ook naar jullie gestuurd. Ik heb zelf nog niet echt gekeken, maar staat daar iets in over de prijs en dergelijke. Ze had het wel over boodschappenlijstje nzo namelijk.. Als je dit mailtje niet gehad hebt laat maar ff weten, stuur ik het alsnog ff ;)

(oeh en uit nieuwsgierigheid, wat is er bedacht voor de niet-mosselliefhebbers?^^)
Woefwoef

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 28-03-2011 23:55

Oke ladies, even op een rijtje:

In het bestandje is er aangegeven dat de kosten per persoon 12 euro zullen zijn. Op deze manier kun je (indien er geen normaal extra fustje wordt aangesloten) een winst van bijna 70 euro. Indien dit extra fustje wel wordt aangesloten (er is in de kosten al wel een leffe fustje berekend) dan zal er een tekort van 45 euro zijn. Dat betekend wel dat alle kosten hetzelfde blijven.

Zo heb ik bijvoorbeeld mijn twijfels bij de kosten van de fustjes. Lonneke, misschien zou jij ergens tussendoor kunnen informeren of een leffe fustje inderdaad (maar) 95 euro kost, en een normaal fustje idd 115 euro is. Indien dit hoger is zal het totaal bedrag ook hoger worden. Zelf stel ik nu voor om een prijs van 12.50 te vragen, gewoon omdat dit een vaak gevraagd bedrag is, en je dan nog net iets safer zit indien er een 2e fustje wordt aangesloten.

Verder moeten we er ook op gaan rekenen dat er 40 mensen komen. Als we dit niet halen dan gaat het erg moeilijk worden om de avond fatsoenlijk te organiseren (oftewel, niet dik verlies te draaien), maar ik denk dat dit wel mogelijk moet zijn. Maar alsnog, dit betekend wel dat er nu actie ondernomen moet worden. Ik ben het met abel eens dat iedereen op dit moment druk is (ik zelf heb de komende 2 weken ook toetsen), maar dat als iedereen iets doet het wel moet lukken. Ik zal een lijstje maken met dingen waarvan ik denk dat die moeten gebeuren, zodat we het goed op kunnen delen.

Ik ben het eens met Ruth (toch?) dat we een inschrijven = betalen idee hanteren, en dit moeten we misschien ook even duidelijk maken.
Ook denk ik niet dat het heel leuk is voor mensen die niet van mosselen houden, dus dat zou ik niet in ons stukje zetten die we op de site gaan zetten, en die we eventueel gaan mailen.

Voorbereiding:
- Eerstejaars mailen
- Alle andere leden van Saurus mailen
- Poster maken en op de kroeg/loods hangen
- Overleggen met de Soccie hoe wat met het fustje Leffe + normaal. Kosten
- Er moet een afspraak met de Aldi gemaakt worden. Er staat niet bij hoe ver van te voren ze dit normaal doen, maar ik stel voor dit deze week al te doen.

Een paar dagen van te voren (eventueel die dag, liever niet):
- Bij de Aldi halen: Rose, kruidenboter, soepgroenten (voor?), mayo, ketchup, yoghurt, bieslook, knoflook, servetten.

De dag zelf:
- Broden halen bij de turk
- Verder zullen we misschien een verdeling moeten maken wie wat gaat doen op die avond. Zoals al eerder gemeld kan ik er helaas niet bij zijn, want ik zit dan diep in de boeken. Maar er zal een shift moeten zijn voor het friet halen, het bakken, het uitserveren etc.
- Er zullen voorbereidingen getroffen moeten worden, minimaal een uur van te voren. Hiermee bedoel ik dingen als: fust aansluiten, tafels klaar zetten, sausjes maken, zelf wat eten? Hier wil ik wel mee helpen.
Ik stel voor dat iedereen wat doet, zelf wil ik wel naar de Aldi gaan om een onderhandeling aan te gaan. Het belangrijkste op dit moment blijft de poster. Wie wil dit voor donderdag maken? Oftewel, wie heeft hier tijd voor? Dan kunnen we donderdag ook iedereen mailen, en een lijst op de kroeg hangen.

Wat ik me nu ook nog bedenk, is de vraag of we de kosten eerst voor moeten schieten. Dit is namelijk een bedrag van zon 500 euro (zonder fustjes: 300 euro). Lonneke, zou je dit misschien meteen willen vragen? als je hier nu geen tijd voor hebt wil ik morgen anders ook wel even met Joris bellen over de mosselavond. Zeg het maar :) Wnt ik snap dat je nu druk met studeren bent, vanaf volgende week ben ik ook echt onbereikbaar nml denk ik
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 29-03-2011 00:02

Relax dat je alles even op een rijtje hebt gezet. Maar die prijzen van het fust kloppen niet inderdaad, de prijs is sindsdien al omhoog gegaan. En die soepgroenten, ja daar worden de mosselen in gekookt :P

Plaats reactie