Mosselavond

Plaats reactie
Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Mosselavond

Bericht door Annabel » 15-12-2010 15:18

wie is hier verder nog over gebeld? :mrgreen:

korevaar belde mij nl, maar ik kon niet openemn dus belde later terug en hij zei dat hij iemand anders al gecontact had:)

iig was zijn vraag of wij miss interesse hadden in het overnemen van het organiseren van de mosselavond die voorheen door vis en rowzee werd georganiseerd. ze hadden nl gekeken naar wie daar het meest geschikte team voor zou zijn, en uiteraard kwamen wij daar uit.
lijkt mij pers wel leuk! (alleen die mossels stinken wel.. maar goed, dan doen we wel iets goeds voor de vereniging en qua tijd enz zal t vast wel meevallen)
maar wie weet hier dus meer over.. ? 8)

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 15-12-2010 15:25

Aha, dat nummer belde me dus, die kon ik ook niet opnemen.
Ik lust geen mosselen maar ben wel zeer vereerd dat ze ons erover aanspreken :wink:
Woefwoef

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 15-12-2010 15:28

yesss ik ben hier ook over gebeld.

De vraag was idd of wij het organiseren van deze mossel avond willen overnemen. Dit moet plaatsvinden in een maand waarbij de 'r ' in de maand zit, en meestal is dit December. December gaat dit jaar natuurlijk niet meer lukken, dus dan zou het bijv eind januari/februari kunnen zijn (of maart of april, maar dan wordt het wel erg laat in het jaar).
<naam> zou ons daar dit jaar wel bij willen helpen organiseren, zij heeft het andere jaren nml ook altijd met haar jc gedaan, maar dat gaat hun niet meer lukken dit jaar.

Ik weet zelf niet helemaal of ik hier voor ben, maar dat is vooral omdat ik niet echt van mosselen hou :P
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 15-12-2010 15:33

Ah korevaar had mij ook al gebeld tijdens mijn tentamen. Maar inderdaad wel een eer!

En waarom moet er een R in de naam van de maand zitten? Mijn probleem is vooral dat wij de voorbeeld teampresentatie ook al doen. Wordt wel een beetje veel.

Maar des te vetter wel is dat wij dan 2 maal in de picture staan met Delirius. Wij verdienen die glorie!

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 15-12-2010 15:46

haha zowiso dat wij de glorie verdienen :P Wel nice dat wij idd altijd worden gevraagd, waar is de vraag naar de andere jcs van ons jaar?

Enn ik heb geen idee, ik weet wel dat je bijv balkenbrij ookalleen maar kan kopen als de r in de maand zit. Dat zullen wel de maanden zijn dat dat verkrijgbaar is, en dat zal het 'seizoen' wel zijN?
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 15-12-2010 15:50

Oee is dat een soort ezelsbruggetje! Wat leuk.
Ik dacht eerst dat het een grap was van Korevaar.

Is er iemand vorig jaar naar de mosselavond geweest? Zo ja is er wel genoeg animo voor, vanuit de vereniging. Want het klinkt nogal suf namelijk. Maar mosselen zijn wel lekker!

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 15-12-2010 16:03

Iewh mosselen zijn ranzig. Ik kan me wel herinneren dat er vorig jaar een mosselavond was, maar of er iemand was weet ik niet meer..
Maar ik ben op dit moment neutraal! Het is inderdaad wel een beetje veel, en teampresentatie en dit..

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 15-12-2010 16:54

Wij verdienen die glorie!
Mossels of geen mossels, elk glorieus moment dat we kunnen pakken moeten we pakken!

Oké dat hoeft dus niet per se: er zijn twee dingen die we kunnen doen:
1. Stap 1. uitzoeken of het populair was. Stap 2. Zo dien ja: we nemen het over.
2. Stap 1. Het doen. Stap 2. Het populair maken.

(Misschien beer pong integreren. Grapje. Jaaa of rosé pong. Oké slecht idee).

Nu ben ik weer aan de toets! (Echt waar. Nee serieus.)

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 15-12-2010 21:27

indd, ben het met rianne eens!
en volgens mij is t altijd wel populair, vooral bij ouderejaars.
tis gewoon een soort traditie die wij dan (miss) in stand moeten gaan houden!

leo, wijmoesten vorig jaar tappen op die avond weetje nog? volgens mij was t best druk toen, of iig gezellig druk. dus opzich.. heel veel hebben we niet te verliezen denk ik zo.

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 16-12-2010 12:08

Ja ik ben er ook over gebeld, korevaar heeft nog meer jaarclubs benaderd met deze vraag. Ik ben idd voor eerst uitvinden of dit leuk is en wat de rest vind, en dan kunnen we het opzich best overnemen. Het is wel de bedoeling dat we dit dan de komende tijd doen, wat denk ik 2 of misschien 3 jaar is. Ik weet niet helemaal of ik voor ben, maar als het leuk is dan sowieso.. Dus maandag informeren?

Plaats reactie