Teampresentatie

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 21-03-2010 01:44

Ik was vrijdag van plan naar de markt te gaan maar zoals ik volgens mij van tevoren al gezegd had kon ik t niet meer halen, de markt was al weg toen ik aankwam. Wij hebben hier wel witte lakens liggen, kan ze meenemen en dan maken we die vast aan t plafond maar daar redden we t niet helemaal mee en dat is misschien lelijk? Wat willen jullie meenemen of niet?
Verder heb ik wel glow in de dark dingen, moet nog ff zoeken, maar was ook van plan die maandag ergens te gaan kopen, hebben ze vast wel toch? IK heb er iig wel tijd voor maandag. Moet ook nog n pyjama broek hebben trouwens. en we moeten wel iets meer aan dan alleen n pyjama, kunnen we niet iets slaapachtigs schminken? rode wangen of sproeten of weet ik veel.. kan opzich wel schmink meenemen als daar animo voor is?
Ennn ojaa bekertjes, ja die bekers zijn leuk maar ik zou sowieso niet die dingen recyclen, gewoon genoeg van die goedkope onzin bekers meenemen, kan je ook wel goedkoop ergens vinden toch? Of is t een slecht idee om dat allemaal maandag nog te moeten halen? Ik ben iig voor dat iedereen nieuwe bekertjes krijgt..
En slaapmutsen ben ik eigk ook wel voor, als we leuke dingen vinden. maar dat gebeurt toch ook niet meer.
Dat was het geloof ik wel he?

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 21-03-2010 08:35

Waarom gebruiken we dan niet de bekertjes uit de kroeg, die je krijgt bij een fust? In plaats van dat we alles zelf mee sleuren..
Maandagmiddag gaan Leo en ik toch nog de stad in dus wij kunnen eventueel wel die glow in de dark dingen halen. Laat maar even weten :wink: En ik kan nog vragen of we hier nog een wit laken hebben, maar vrees dat we die niet mee krijgen. Maar ik kan het natuurlijk altijd even proberen..
En Annabel, als je voor je na de kroeg gaat ff langs mij komt kun je je bij mij in die hippe broek hijsen. Het is op eigen risico.. :P
Zoo en nu ga ik een heel lange autorit tegemoet en dan mn petekindje blij maken met een Cars dekbed en een BunnyHop kaartspel 8)
Woefwoef

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 21-03-2010 11:47

Hmm
ik ben voor glow in the dark sterretjes! Lakens mss minder belangrijk...
Ik heb geen slaapmuts dus ik dacht erover mijn haar in de war te doen als slaap hoofd? Ik zie geen link tussen sproeten en slapen? Maar je kan indd altijd schmink meenemen dan kunnen we nog kijken of we er iets mee doen.

Bah ik ga weer verder met examen leren. :x Of nja eerst even douchen en dan verder...

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 21-03-2010 13:31

Ik vind juist de lakens eigenlijk belangrijker dan de sterretjes! Dus iedereen even thuis kijken of ze nog iets hebben, hoewel ze niet brand veilig zullen zijn!

En de bekertjes kunnen we idd gewoon die uit de kroeg gebruiken, alleen ik denk niet dat het realistisch is dat we niet uit elkaars bekertjes gaan drinken! Aangezien je anders 20 bekertjes per spel gebruikt.

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 21-03-2010 17:21

O en halen die gene die de bami gaan halen ook meteen de snacks?

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 21-03-2010 20:17

Ja dat was volgens mij wel afgesproken. En nee is idd niet realistisch maar 50 bekers voor een hele avond is ook niet realistisch.

Ik ben de lakens en de schmink en de glow in the dark onzin thuis vergeten sorry sorry sorry.. Morgen kunnen jullie (degene die naar de stad gaan?) misschien daarnaar kijken maar ik zou echt niet weten waar een laken te vinden is van 15 meter..

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 21-03-2010 21:55

Oh we moeten trouwens wel even van tevoren afspreken ergens om allemaal ongeveer hetzelfde niveau slapend eruit te zien vinden jullie niet? Kunnen we niet allemaal voor we naar de kroeg gaan bij Gertje bv afspreken? Dat is lekker dicht bij de kroeg. Hier kan natuurlijk ook maar denk niet dat veel mensen daar behoefte aan hebben? Goed idee of niet?

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 21-03-2010 21:59

Ja mij lijkt het een prima idee. Kan iedereen ook een bak bami meesjouwen :wink:
Half 7 bij mij, dan hebben we een half uur de tijd. Dat moet lukken toch
Woefwoef

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 21-03-2010 22:42

Ok nieuw plan (van Gertje): we hangen allemaal ondergoed en pyjama's en boxers etc op aan de muur. Hoe grappig is dat.. En dan valt t niet op dat we weinig aankleding hebben

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 22-03-2010 09:52

Wat een spam! Haha.
Ik heb echt geen leuke pyjama gevonden (
Ben naar de zeeman geweest maar ze hadden geen mannenbroeken,
want die vrouwen zijn veeels te kort...
Nu heb ik een soort van pyjamabroek maar ik vind t meer op een
joggingbroek lijken.. Dus ik heb het half uurtje bij gertje wel
nodig om nog wat slaperiger te worden!
Ik heb helaas geen ondergoed etc, want gister was ik al in Mestreech wink Maar ik zal kijken wat ik hier mee kan nemen!
Tot vanavondd

Plaats reactie