Vakantiegezever

Plaats reactie
Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 16-08-2010 18:20

ahhhh stom!!!
ik weet dat ik net heel leuk een berichtje heb getypt dat we maandag kunnen gaan eten enzo, maar ik moet dan ook een bv hebben, omdat we in de hele vakantie nog niets hebben gedaan, en het jaar al bijna is begonnen, en omdat celine grrrrrrrrrrrr niet eerder in Mcity kan zijn dan 5u, heb ik een dilemma (rianne, help? :P )


Hm dus sorry, maar ik moet het eten afzeggen (dit is echt dom, ik stel iets voor om vervolgens het te moeten afzeggen :S ) BAH, maja ik zie jullie wel zowiso bij de promo uitleg =)
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 16-08-2010 22:14

we kunnen daarna zoiezo een drankje gaan doen!! Ik heb trouwens nog genoeg bier in de koelkast liggen;)

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 17-08-2010 10:04

Abeltje! Ik ben er van woensdag tot vrijdagmiddag.. Maar hoelaat ik naar huis ga weet ik nog niet precies, maar het fijnste is als je gewoon zo vroeg mogelijk komt denk ik, :wink:

Ja en godver, ik heb ook drie shifts, moet woensdag drie uur doen, en heb donderdag her, nou mooi niet dus. Daar ga even voor mailen. Wat een onzin.

Maargoed, maandag samen eten in plaats van op de loods lijkt me ook beter, aangezien we anders nooooit alles verteld krijgen (wat toch al nooit gaat lukken^^)
oja, en woensdagavond is er niemand in M ofwel?

En Juud, succes met ontslag nemen! Goed van je dat je die stap zet :)

(Zoo nu heb ik al voor de derde keer mijn eigen bericht gewijzigd omdat er steeds iets in mn hoofd komt wat ik nog wil zeggen^^)
Maare ik ga vanavond bij Kevin eten, ben ik toch best zenuwachtig voor.
en Siemons, welcome to the cityyy! :lol:
Woefwoef

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 17-08-2010 15:12

Hoe komen jullie aan al die tijden van de shifts? Ik heb ooit 1 mailtje gehad, maar daar staat dat ik alleen bij de inschrijvingen moet helpen ? Klopt dat?
Ik ben er zondagavond! Ik ben wel voor om al wat af te spreken.
En siemons, waar ga je heen verhuizen? Echt jammer dat je weg gaat!
Nu wordt ons huis echt rustig. Ik wil ook weg..Stomme jos.
Als ik echt maar 1 shift moet doen wil ik er ook wel wat overnemen van jullie (Gert+Jud)
En Jud succes met het ontslag! Ga je in maas wat zoeken?

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 17-08-2010 16:37

Guys wat is het probleem met de promoshift?

Dat is toch vet weinig wat we allemaal hebben? Ik dacht eigenlijk dat we gewoon overal aanwezig moesten zijn. Dus ik vind het een meevaller! En ik denk dat we eigenlijk toch wel overal aanwezig zullen zijn (behalve 's ochtends dan)

@judie, hoe is het ontslag gegaan?

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 17-08-2010 17:31

Mijn zusje vroeg wat een leukere Tilburgse vereniging is om bij te gaan: Vidar of Plato, (Plato is vergelijkbaar met Koko).
Ze vond trouwens de introductie cantus leuk dus het komt toch nog goed. (De carnavalscantus van Saurus heeft geen blijvende schade toegebracht).
Hee Judith hoe ging t op je ex-werk?

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 17-08-2010 17:37

vidaaaaaaaar :P de kanoclub

tjsa.. een cantus van saurus meemaken als eerste cantus is ook wel vrij heftig misschien.

wie is er zaterdag en zondag ook al in maas? lijkt mij leuk om iedereen dan alweer te zien!

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 17-08-2010 17:53

Jaa dankjewel voor jullie steun :D het ging goed! Ze pakte het heel goed op. Ze had sowieso al niet verwacht dat ik het het hele jaar al had volgehouden, dus ze zag het wel een beetje aankomen. Moet nu nog 2 zaterdagen, de 11e en de 18e van september (en 3 uurtjes aan het eind van augustus) en dan ben ik daar weg! :) en ga zo een sollicitatiemail sturen naar groenekruis domicura.

Ja Gertje dat vind ik dan weer zo typisch he, dat wij dan weer al die shifts krijgen :P ik had er eigenlijk 4 he! Ze wisten niet dat ik ook bij de inschrijvingen moest zitten, dus nu heb ik er 3 (neem ik aan). Maar ik vind het wel een beetje kut. Dus idd, als iemand iets wil overnemen, graag :) maar ik wil wel m'n gratis shirt!!!

Ik ben ook voor maandag samen eten ipv loods! Ik wil jullie graag weer zien! Nou ik hoor het wel. Nu heb ik nog een succesje nodig, voor pukkelpop! Hoe ga ik dat overleven :P :D

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 17-08-2010 18:39

Maar 3 shift valt toch wel mee? ik snap wel dat jullie tentamens hebben en dat het daarom heel veel lijkt, maar dat is ook echt alleenmaar omdat jullie je voor promo team hebben opgegeven. Nath, heb jij je daar wel voor opgegeven? Wnt als je niet bij het promoteam zit (kun je je natuurlijk altijd nog wel voor opgeven denk ik) dan heb je die shifts ook niet gekregen.

En die shiftt van die groepjes indelen op dinsdag ochtend dat hoort niet bij het promo team gedoetje, dat hoort gewoon bij de 1e jaarsverplichting van Saurus, dus dat kun je niet vergelijken.

Verder- super goed dat je ontslag heb genomen inderdaad :) dat scheelt volgend jar weer een hoop - ik wil ook werken bij domicura, goed dat je het zegt, ik ga vanavond ook maar eens een brief opsturen, maar zoeken ze nu dan nog mensen?

En voor na de uitleg ben ik zker voor wat drinken. En jaahhh ik wil ook weer een keer 'indrinken' voor een feest. dat hebben we echt al zo lang niet meer gedaaan!
Ik wordt hier nu nml ook een beetje gek, ik wil weer terug naar Maastricht! Maargoed, nog een paar dagen dan begint het weer (ik heb super veel zin in de inkom!! )

Maargoed, ik geloof dat dat het was dat ik wou zeggen
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 17-08-2010 18:48

Ja leo ik denk dat jij het niet begrijpt :P ik bedoel dat ze mij hadden ingepland voor promo terwijl ik ook voor de eerstejaarsverplichting bij de inschrijvingen moet zitten. Kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn! ;)

Nou ik heb een paar weken geleden gebeld maar ze zij dat ik maar een brief moest sturen :) via de mail kan dat ook. Zie website!

Plaats reactie