Vakantiegezever

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 17-08-2010 19:14

We hebben toch voor heel delirius een mail gestuurd voor promoteam?
Hebben jullie een mail gekregen met de shifts? Als ik daar niet bij sta dan moet ik me nog maar even opgeven.
Abel weet jij er iets meer vanaf?
En gelukkig is het goed gegaan jud! Jij gaat dus ook het liefdadigheidswerk in ;)

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 17-08-2010 19:14

oooh okee! haha nee oke nu snap ik het :)
Bedankt!
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 17-08-2010 19:15

nee je moest je via vl opgeven volgens mij, als je bij die lijst stond dan was het opgegeven... d8 ik?
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 17-08-2010 20:27

Jeej er is weer veel activiteit op het forum!

Ik denk idd ook dat je je niet hebt opgegeven bij Vl Nat.

Oeoeoe en ik overweeg ook om bij de oma's in Maastricht te gaan werken. Heel Delirius bij de oma's! Maar ik wacht er nog even mee want na deze paar weken kan ik geen oma's meer zien.

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 18-08-2010 10:53

Nou even voor die shifts. Juud je moet gewoon een mailtje sturen en de situatie uitleggen en doen dan ze echt niet moeilijk. Ik heb aangegeven dat ik twee shift wel wil draaien (parade&instuifroeien), maar dat ik liever niet heel de woensdagmiddag op die sportdag zit als ik donderdagochtend her heb. Nou dat was prima. Ze hebben me bij de sportdag van de lijst gehaald en ik krijg toch de hippe polo als ik maar bij de andere twee activiteiten aanwezig ben en ik hoef geen vervanging te regelen. Dus prima zo, moet je gewoon ff mailen :wink:

haha, en ik heb ook al een sollicitatiebrief klaar liggen voor de oma's te entertainen! De grap is dat ik die al een keer heb gestuurd afgelopen jaar en ik daar nooit meer iets van gehoord heb. Maarrr ik laat me niet kennen, ik stuur 'm gewoon nog een keer xD

Ennuh, wat is nu het plan? Maandag dus voor we naar de loods moeten samen eten? Of gaan we zondagavond al met zn allen door elkaar liggen beppen over onze wilde vakantieverhalen, omdat Leo er niet kan zijn de maandag? Als we namelijk bij deze af spreken dat we zondagavond met de hele meute samenkomen? (dan is Juud wel dood van pkp, maar dat mag de pret niet drukken :wink: )
Woefwoef

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 18-08-2010 11:41

jaaa waarom zijn jullie er ook niet gewoon zaterdag al en anders zondag overdag?
dat is gezellig :)
kunnen we even chillen in het park ofzo, als het goed weer wordt van t weekend
en andres of course bij iemand thuis

ik heb ook zo;n mail gekregen ja van dat promoteam nat, ben ook 4x ingedeeld, best wel veel eigenlijk, aangezien ik ook rekening moet houden met mijn kindjes. maarja, de plekken waar ik moet zijn, moeten zij eigenlijk ook gewoon op dat moment zijn, dus ik sleep ze wel mee.

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 18-08-2010 18:35

Aaaaah stelletje homo's ze naaien mij!

Nu moet ik ook ineens vrijdag nacht van 5.00 tot 8.00 afbouwen. Grrrrrr
Oh Leo, ik zie dat jij dat ook moet.

En Rianne en Judie zijn helemaal vrij gesproken voor de verplichtingen en helaas voor Tessa zij niet meer. Maar Ria en Judie hadden natuurlijk al pré inkom verplichtingen gedaan.

En wanneer leert Paul Delirius en mijn achternaam eens goed schrijven.


Grr voor Paul


:roll:

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 18-08-2010 20:14

Neeee!!! aarrghhh dat is echt stom :P ik ga niet om 5u 's nachts een tent afbouwen of helpen opruimen ofzo:P dan ben ik moe :p haha pfff dit wordt vast heel leuk:P haha =D
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 19-08-2010 23:53

huh heb ik me ook niet opgegeven voor promoteam ofzo?!?!?!??! Ik heb geen mailtje gehad! :O Wie moet ik dan mailen?!?! Ik heb ook de uni nog niet betaald! Een goed begin van het nieuwe academisch jaar... :S ;)
Verder... zaterdag of vrijdag avond moet ik uit in Utrecht (:D) dus waarschijnlijk neem ik pas zondag de trein naar M. Ik ben voor zondag èn maandag afspreken. Hé maar nu ik dit zo typ... hebben we maandag niet de hele dag vrij?

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 20-08-2010 09:35

Huh raar dat wij ons niet hebben opgegeven ?
Ik stuur nu wel even snel een mailtje. Als jij een mailtje stuurt (rianne)
wil je mij er voor de zekerheid nog een x bijzetten? Doe ik dat nu ook even voor dich.
Nou ik ga nu weg, met pa een weekendje naar deutschland.
Tot zondag!

Plaats reactie