Vakantiegezever

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 24-07-2010 15:29

en abel.. :D wil je aub jouw vakantie foto's online zetten? Dat kan heel makkelijk en snel via picasa
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 24-07-2010 22:28

Haha, die Leo toch, eenzame zuiperd :P
Ik ben net afgewerkt en heb bekant 6uur achter elkaar staan afwassen, hoe heerlijk is dat -.-' Maargoed, de centen moeten binnen komen eh
En nu komt Hanneke nog een filmpje kijken, (waar mam niet zo blij mee is, achja over een paar weken is ze weer van me af ^^) en dan kruip ik mn bed in om morgen om 9u s'ochtends te gaan spinnen omdat ik me met mn stomme hoofd heb opgegeven voor die les. Want ik dacht, ja ik moet toch werken daarna, ben ik lekker fit, maar net zei mn baas dat ik morgen vrij ben. Lekker dan. Hm denk dat ik me morgen best wel ga vervelen. Vakantie, hiephoi :roll:
Zoo en nu ga ik mijn resttijd tot Hanneke er is even opvullen met een subtiel 'ik-wil-absoluut-niet-niet-niet-met-je-afspreken-laat-me-met-rust-grrrr!!'-smsje sturen naar dat joch uit Buul, want volgens mij begrijpt hij het niet helemaal.

(Nou hehe, heb ik jou vakantieverhaal toch nog overtroffen wat betreft saaiheid eh Leo :wink: )
Woefwoef

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 26-07-2010 17:42

En ik heb geïnvesteerd in een nieuwe telefoon, jazeker! 8) En na lange twijfels over abonnement of prepaid, touch of lekker old school, is toch weer prepaid en old school geworden ^^ Maargoed, ik heb bereik thuis :D

En omdat Leo en Rianne er nog naar vroegen, ik heb deze vakantie Ewold nog eens aan de telefoon gehad (na hem midden in de nacht weer eens weggedrukt te hebben en hem vrolijk s'ochtends vroeg even had terug gebeld :wink: ) En hun gaan er nog steeds vanuit dat we nog een keertje na 't noorden komen. Ze konden niet tot na de KEI-week (die is een week voor onze Inkom), dus hadden we bedacht een weekend in september te nemen. En als ik zo mijn agenda bekijk is daar maar 1 goede optie, namelijk het weekend van 17-19 sept. Want 3-5 sept is het hoofdintro (gaan een aantal van ons heen), 10-12 na-intro (moet ik bij zijn als integracie), en de 24-26e ons weekendje Delirius natuuuurlijk! :D
Dus miss handig als iedereen ff kijkt of ie dat weekend kan, 17-19e dus, dan kan ik dat doorgeven aan de Aegirballetjes :wink:
Woefwoef

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 26-07-2010 22:14

Nu staat er nog niks gepland dat weekend, maar ik durf nog niet toe te zeggen dat ik dan ook daadwerkelijk mee ga. Ik vind het maar een rot idee dat de eerste maand dan al weer meteen helemaal vol gepland is.

Dus onder voorbehoud kan ik.

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 28-07-2010 00:32

HAHAHAHAHA! Lonneke in d'r jongere jaren. Bron: geheim.

Afbeelding

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 28-07-2010 10:39

Dus altijd al die charmes en zwoele look gehad
Woefwoef

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 30-07-2010 18:20

altijd fijn die foto's van vroegahh,, ik vind de foto's van abel leuk trouwns op picasaweb:D

Maarrrrr het is al veel te lang stil op ons forum, dussss hierbij de vraag: wat ga jij doen dit weekend?

oh en trouwens, hoe irrittant, ze hebbenstation arnhem (zo'n beetje onvermijdbaar voormij, andrs moet ik over utrecht, is een heel stuk om) onbereikbaar gemaakt, zodat je met de bus moet, argh, hoezo doe ik er nu 4u over om in maastricht te komen? En de sjappies gaan dit nog een hele maand vol houden! Maja, ik vind het btw ook best knap dt dr nog niemand geslet heeft.. of wil iemand graag iets kwijt?
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 31-07-2010 19:02

Leonie schreef: Maarrrrr het is al veel te lang stil op ons forum, dussss hierbij de vraag: wat ga jij doen dit weekend?
ik voelde me erg persoonlijk aangetrokken tot deze vraag! dus ik moest wel even wat posten natuurlijk, van mezelf.
ik geniet vooral van mijn weekend! dat doe je veel meer als je een werkweek hebt gehad van 40u ! vandaag heb ik geprobeerd uit te slapen, maar ik zit al té erg in het ritme van half 7 opstaan! (belachelijk hoe snel dat gaat! ik werd vandaag dus gewoon wakker rond die tijd). wel ben ik daarna uiteraard nog door gaan slapen, maar werd uiteindelijk om half 9 ook weer wakker, dus echt uitslapen kan ik het niet noemen. naja, dan maar chillen in bed :) dat is uiteraard ook fijn. boekje er bij gepakt en maar even gaan lezen. Verder niet zo veel uitgevoerd vandaag. Straks komen er een aantal vriendinnen bij mij wat drinken en dan gaan we uit. Gezellig dus! Maar aangezien ik een een alcohol-stop zit van 3 weken (goed voor je!) , heb ik iets minder zin in het stappen... vreeeeemd.
Maar ik kan mezelf dus wel verzekeren dat ik morgen niet brak ben, en dat is ook fijn.
Verder ga ik morgen naar de verjaardag van mn neefje en savonds nog naar de verjaardag van een vriendin.
duss die dag zit ook aardig vol, maar wel leuk!
en tjsa, dan ga ik maandag weer verder met mijn leuke werk! ahum. alhoewel ik niet mag klagen... dinsdag heb ik een minder geestdodende taak gekregen, aldus mijn leidinggevende. maandag zijn we begonnen met het samenstellen van alle boekenpakketten voor die kiddo's; dat betekent dus dat je alleen maar rondjes loopt om een stelling waar die boeken op liggen, goede boeken pakt en dat in een kratje gooit, en dat voor elk pakket weer doet. en dat de hele dag een hele week lang, rondjes lopen om dezelfde stelling! hallo! hoe wil je dat volhouden?! zo voelde ik me maandag dus, totdat ik dinsdag dus werd gered. mijn taak vanaf toen is de fouten oplossen van al die domme mensen die dus nog niet eens zo;n pakketje kunnen samen stellen (of soms zijn ook de boeken op en kunnen ze niet een goed pakket maken;) ), maar in elk geval, dan moet ik dus opschrijven welk boek mist enzo, of kijken wat er te veel of dubbel oid in zit, dat eruit halen en het missende boek uit de voorraad halen. En het mooie is! dat mag op een stepje! en dat is relaxed ;) die loods is nl zo groot, dat ik daar lekker op een stepje rond mag crossen en alle boekjes mag zoeken. Dus opzich, in vergelijking met wat de rest moet doen, mag ik niet klagen eigenlijk! ook al heb je het na een week gehad, 5 dagen moet ik nog wel volhouden.
vooral met friesland in het vooruitzicht, want ja, daar ga ik zaterdag tenslotte naar toe! :D

nou, verder zal ik nog even reageren op jullie verslagen;
siemons! jouw kamer! wow, superkut! dat is niet wat je verwacht als je terugkomt op je kamer... wat een lul is die jos! ik zou indd wel een schadevergoeding of iets eisen ofzo, want als hij zijn huis normaal bijhoudt zou zoiets niet gebeuren. zijn schuld dus vind ik! aan onmacht zou ik persoonlijk zelf niet denken.. dit had hij immers kunnen voorkomen door zn huis normaal bij te houden. en inboedelvezekering heeft er voor zover ik weet niet zo heel veel mee te maken.. maar dat weet ik ook allemaal niet precies. heb je al contact met hem gehad? hoe is het verder afgelopen?
verder vind ik jullie vakantieverhalen leuk om te lezen:) dus blijf er mee doorgaan. als de rest nou ook wat post...!
en gertje, dat weekend! ik kan dat nu nog niet zeggen... want ik ga namelijk mijn verjaardag nog vieren voor vriendinnen van thuis, samen met esther, en dat wilde we in september doen. een aangezien dat indd al een van de weinige mogelijkheden is die maand, denk ik dat die datum een goeie kans maakt. en verder lijkt het me wel leuk om naar hun toe te gaan, maar ik zal nu al zeggen dat het van mij niet persee hoeft als we in een hele drukke periode zitten (wat de eerste periode van t nieuwe jaar dus is). dan heb om t eerlijk te zeggen gewoon liever een weekendje vrij dan om op sleeptouw te gaan naar grun (wat uiteraard ook heel gezellig is, maar t moet wel uitkomen), maarja, ik merk dat de communicatie hier niet echt vlot, dus ben benieuwd wanneer er iets uitkomt :P

oke, ik ga nu maar even mijn verhaal afkappen geloof ik, het wordt nl anders wel erg belachelijk lang!
geniet van jullie weekend!

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 31-07-2010 19:03

hahah en oja, de foto van lonnie is ook briljant!

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 01-08-2010 12:22

Ja alissa haha wat ben jij n bitch, hoe kom jij nou weer aan een foto van mij en tara, uit de brugklas btw, en waarom moet je die naar yarne mailen??

Ff nog een vraagje btw, wie van jullie is er in de pre-inkom week in maastricht? Ik namelijk wel en t zou wel leuk zijn als we bijvoorbeeld n keer samen kunnen eten met degene die er zijn..??

En nee dat weekend kan ik niet gertje, maar met mij moet je geen rekening houden als je iets in de weekenden wil plannen want ik kan nooit, behalve natuurlijk met ons delirius weekendje.

Plaats reactie