Vakantiegezever

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 20-08-2010 15:23

Hahahaha moet je toch even op de Saurussite kijken, maandag kunnen jullie gezellig met z'n allen je stuur gaan halen. Zal een zeeeer lange middag worden voor de examencommissie :P
Dus daar gaat je vrije maandag voor een deel van ons :wink:
Woefwoef

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 21-08-2010 21:18

deliriaantjes,
gaan we morgenmiddag nog iets doen met zn allen?
of samen eten?

zegt allen jaaaaaa

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 21-08-2010 23:58

Nou net even een shock verwerkt, haha nee valt wel mee. :P
Ik kreeg een mail van onze lieftallige voorzitter met een bijlage vol taken die nog moesten gebeuren voor de INKOM (dingen verven, schoonmaken, repareren). En die taken moest ik met nog drie anderen maar onderverdelen en morgen om 10.00u aan beginnen. Ik dacht, wat krijgen we nou.. Dus ik ging op verder onderzoek uit en wat heeft mijn slimme hoofd ontdekt, de verkeerde Simone staat in de mailinglijst ^^
Dus heb ik een zeer vriendelijk mailtje gestuurd naar de voorzitter die vervolgens ook zeer vriendelijk zijn excuses aanbiedde. Nou voor zover de spannenste gebeurtenis van mijn dag :wink:

Neee hoor, ik heb geïnvesteerd in een nieuwe laptop en ik heb in een recordtijd een spijkerbroek gekocht! :D Ik miste namelijk de bus echt op z'n netst! (de bus van de NS was niet snel genoeg in weert) Hij stond 10m verder dan de halte bij 't stoplicht te wachten en ik wandelde 'm voorbij maar mocht er niet meer in. Toen sloeg de chagerijnigheid toe, en een echt meid gaat uit zelfmedelijden dingen voor zichzelf kopen (en ik ben uiteraard een echte meid dus ik ging dat ook eens proberen). Dus toen ik eindelijk in de stad was op mn elvendertigste (het was markt, dus lekker genieten^^) had ik me in een spijkerbox gehesen, ik keek op mn gsm en het drong langzaam tot me door dat de bus over welgeteld 7 min zou gaan. Dus ik sjeees naar de kassa, staan daar twee meisjes die hun eigen slippertjes mochten gaan betalen, en dus vol trots in hun Dorahandtasje naar hun Dorabeursje zochten.. jeeeej. Toen was ik, afgerekend, de winkel uitgerend. Als een doorgedraafde malloot door de winkelstraat heengecrosst. Kom ik bij de bus, werp mezelf letterlijk naar binnen, hijs mezelf overeind en haal volledig uitgeput mijn ovkaartje voor de laser door, vol trots dat ik het toch maar eens perfect gehaald heb. Probeer dan een viendelijk lachje op te zetten naar de buschauffeur, die me aankijkt met een hoofd van 'wtf??'. En ik zeg zo 'kalm' mogelijk, ja sorry, had geen zin om dit ding twee keer achter elkaar te missen. En toen ging de wenkbrauw van de buschauffeur omhoog. (vraag me af waarom) nou en ik had ruim de tijd om bij te komen van mijn supersprint, aangezien ik de enigste in de bus was naar Buuuulcity, moest ie heeel langzaam rijden om op zn tijdsschema te blijven. Serieus, bij een drempel remde die zoveel af, dat we nog net niet terugrolde als we bijna op de drempel waren -.-' Maargoed, ik kwam veilig thuis, met een spijkerbroek en we aten frietjes, dus toen was alles weer goed :D

En geen idee waarom ik de moeite neem om om 12u snachts dit hele poepverhaal te typen, maargoed, Excusesss en hoog tijd voor real life gesprekjes, Dat brengt het verhaal ook iets gemakkelijker (visualiserender ^^)
Duss Abel ik ben voor! Nouja ik kan rond 7/8u in M zijn, want Kevin komt morgenmiddag..

en nu ga ik slapen :)
Woefwoef

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 22-08-2010 05:39

@ Simone: Kevin???? Ben benieuwd. En ik beat jou wel in de laatheid van dit bericht. Heb wel zin om jullie allemaal te zien binnekort. :) Ik verwacht wel wat feest!

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 22-08-2010 12:56

Hee

ik kan ook wel rond 7 in Mcity zijn, maar alle winkels zijn dicht, dus eten is misshcien niet heel handig. Dus we kunnen ook vanavond afspreken en dan met zn allen wat gaan drinken ofzo?
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 22-08-2010 13:48

Half 9 bij de klok op t Vrijthof dus :wink:
Woefwoef

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 22-08-2010 14:26

Ik ben net in Maas aangekomen, dus ik wil wel samen eten!
Ik heb ook helemaal niks in huis.. Wie is er allemaal?
Abelll?

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 22-08-2010 16:10

Ik ben er niet bij vanavond, zit lekker tot laat hier in eindhoven want mijn pa en ma zijn 20 jaar getrouwd.

Maaaarr ff een andere vraag, wat doen we morgen? Gaan we voor het pre-inkom feest eten? Ik moet vroeg tappen dus dan moeten we wel op tijd afspreken maar dat vind ik wel leuk? Zullen we er de eerste ploeghap van maken of niet??:)

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 22-08-2010 16:12

oh grapje, we kunnen ook mee eten op de loods dat vind ik ook wel leuk? Of loop ik heel erg achter en is dat al besloten?

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 22-08-2010 16:39

volgens mij vond iedereen t leuker om bij iemand thuis te eten morgen, aangezien we allemaal verhalen hebben en dus bij moeten kletsen enzo;)
maar we kunnen wel op tijd afspreken ja! gewoon uurtje of half 6, hebben we lekker veel tijd en kan lonnie er ook nog een tijd bijzijn.
bij wie.. ? en indd ik vind eerste ploeghap wel goed idee, maar aangezien er nog geen schema is kunnen we miss nog wel gezamelijk betalen.

nath, ik ben indd in maas nu! dus ik wil wel met je eten:) en rianne is hier ook rond etenstij dus we moeten even kijken waar en wat we eten, want winkels zijn dicht.
maar goed, ik sms je zo anders wel ff!

Plaats reactie