Liefdesverdriet..

Plaats reactie
Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Liefdesverdriet..

Bericht door Annabel » 27-10-2010 00:10

lieve deliriaantjes,

helaas heb ik heel slecht nieuws..
vandaag heeft pim het uitgemaakt.

ik had het zelf niet echt aan zien komen, wel vond ik al dat hij de afgelopen weken iets afstandelijker deed en we elkaar weinig hebben kunnen zien , maarja als je het allebei druk hebt zoek je daar natuurlijk ook niet gelijk wat achter..
maarja, in dit geval zat er dus wel wat achter.. hij weet sinds een paar weken niet meer of zn gevoel voor mij nog wel het zelfde is zoals het ooit geweest is, met andere woorden, zn gevoelens zijn weg en dus kan ik er ook niks aan veranderen.
jullie begrijpen vast wel dat ik er dus ontzettend veel moeite mee heb en het flink kut vind, aangezien er bij mij niks is veranderd.
we hebben afgesproken dat we over een paar weken wat afspreken om gewoon even bij te kletsen enzo, dus dat is wel fijn, want ik kan me op dit moment gewoon niet voorstellen dat ik hem niet meer ga zien (of in elk geval dus niet meer op de manier waarop we dat deden). hij wil dan ook de komende weken geen contact zodat hij erover na kan denken of hij me gaat missen. natuurlijk wil ik hem terug, dus ik heb ook wel gevraagd of hij het nog een keer wil proberen ofzo, maar hij denkt van niet, dus ik weet gewoon wel waar ik aan toe ben en ga dus ook niet hopen want dan stel ik mezelf alleen maar meer teleur.
dus, ik denk dat er niks op zit dan het accepteren.

KUT echt.. dat is alles wat ik erover kan zeggen,
heb dus ook al behoorlijk veel gejankt vandaag, maar ik ben nu even bij leo en gertje (naar toe gefietst nadat ik bij pim vandaan kwam dus dat was wel fijn aangezien ik nu niet zo;n behoefte heb om alleen te zijn)
ik ga morgen dan ook naar huis (veenendaal) toe, omdat ik daar nu gewoon echt ff behoefte aan heb, dus ik heb een aantal afspraken vd acq-com afgezegd (heb gezegd dat er thuis iets aan de hand is dus ik naar huis moet) en rianne, ik heb voor donderdag het tappen gevraagd of maikel in kan vallen en dat wil hij, dus ik hoop dat je het niet erg vind dat ik er dan niet ben.

verder hoeven jullie ook niet echt evt te bellen ofzo, tuurlijk weet ik dat die interesse goed bedoeld is, maar op dit moment jank ik toch alleen maar als ik er over moet praten, dus als ik behoefte heb aan een goed gesprek dan laat ik het zeker wel aan jullie weten. dus vat dit niet verkeerd op ofzo, maarja, iik zie jullie maandag wel en dan praten we wel bij.

nouja.. dit was dus geloof ik even wat ik wilde zeggen, want ik vind t natuurlijk wel belangrijk dat jullie t weten.

tot maandag dan!
xxx

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 27-10-2010 01:33

Goed dat je in het bericht zette dat we niet hoeven/moeten bellen, want tijdens het lezen was dat inderdaad het eerste waar ik aan dacht.
Echt kut! Vooral dat je het niet aan zag komen. Het is denk ik inderdaad het beste als je hem even niet ziet, vooral als jij daar heel andere gevoelens bij zult hebben dan hij. Ookal voelt het nu heel vervelend om hem niet te zien, het werkt het beste tegen hoop hebben en over hem heen komen. Ookal ben ik altijd voor: er is hoop, in dit geval is het het beste om zijn woorden als de (onveranderlijke) waarheid aan te nemen: hoe hard die ook is. (Neem het als een feit: dus ga niet dubben over waarom zijn gevoelens weg zijn. Ze zijn weg, punt). Blijven hopen zal alleen maar leiden tot de uitstelling van het verdriet (terwijl je je ondertussen nog steeds kut voelt).

Daarnaast je mag nu natuurlijk verdrietig zijn, zorg dat je alles eruit huilt :) en verwen jezelf!

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 27-10-2010 10:11

Idd echt zwaar kut abel! Jeetje, ik had het ook niet echt verwacht..
En goed idd dat je zegt niet te bellen etc, anders had ik dat wss ook
gedaan wink
Ik hoop echt voor je dat het weer goed komt.
Succes en sterkte! En ga vanavond maar lekker met een bak ijs
en chocolade en een jankfilm(of juist geen jankfilm) op de bank hangen.
Knuffel! Nath

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 27-10-2010 11:56

Pff Abel dat is echt kut.. Ik ga hier geen lang berichtje typen want dat schiet toch allemaal niet op. Je weet dat je ons altijd kan bereiken en dat we er voor je zijn!

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 27-10-2010 13:22

Wha vet kut!! Ik ga ook geen lang verhaal typen, maar weet gewoon dat je altijd kunt bellen en langskomen! Dikke knuffel! xx

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 27-10-2010 15:21

Nee echt? Hallo dit is inderdaad heel onverwacht!

Sterkte Abeltje!

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 28-10-2010 21:22

How you doin' Abeltje?

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 28-10-2010 23:55

wow hallo die zag ik ook echt niet aankomen... Oh echt wat erg voor je. Ik ben helemaal in shock.. Ik leef hier met je mee iig. Idd lekker veel janken en zielige films kijken, over een week of iets gaat t steeds beter...

Hoe gaat t nu met je?

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 29-10-2010 17:47

het gaat beter,
ik zit niet meer de hele dag met tranen die achterin mn ogen zitten te prikken zeg maar.. of tranen die eruit vallen.. ;) jullie snappn wt ik bedoel, ik voel me dus al wel sterker. maar ik denk dat dat ook vooral komt omdat ik thuis ben en hier veel afleiding heb en lekker met mn verhuizing en nieuwe meubels ed bezig kan zijn. ook kan ik er hier goed over praten, wat ook heel fijn is. ik denk dat de grote klap nog wel komt als ik weer in maastricht kom, want dan zit je toch weer in een hele andere sfeer. maarja, dat zie ik dan wel weer. verder heb ik ook een beetje gevoel alsof t nu ff kut is, maar we over een paar weken weer leuk verder gaan samen ofzo.. heel raar, want dat is natuurlijk helemaal niet zo. ik begin het dus wel te accepteren dat ht over is, maar het besef is er nog niet helemaal. maar dat heeft tijd nodig denk ik..
dus, we zullen zien hoe t gaat, iig ga ik me wel redden.
dankjullie wel voor de lieve reacties, dat steunt me sws :)

Plaats reactie