Sjaarsteam coachen

Plaats reactie
Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Sjaarsteam coachen

Bericht door Leonie » 16-11-2010 19:06

Esselyn heeft mij vandaag gebeld met de mededeling dat wij een eerstejaarsteam moeten coachen. Heel erg leuk dus,,, dus nu de vraag willen we dan mungimini willen coachen of dat we een ander sjaars team willen coachen...
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 16-11-2010 19:24

Ja het is goed, we MOETEN niks.

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 16-11-2010 22:39

we moeten sowieso even antwoord geven, want is niet netjes dat we dat echt al vet lang niet gedaan hebben

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 16-11-2010 23:19

nou eigenlijk is het antwoord al gegeven, want esselyn zei dat ze ons er bij heeft gezet, omdat het gewoon wel ergens 'moet'. Er zijn gewoon veel sjaars teams.. ik denk dat er ook wel een team is dat minder wil roeien ergens
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 17-11-2010 11:15

ik wil nu wel even weten wat het wordt...

Mij lijkt het idee van Siemons wel goed, dat we 1 team coachen met D en dat Vl helpt? en gewoon een heel non-actief team. elisabeth zei al dat zij bijna nooit trainden, dus dat we hun ook wel konden trainen? Maar we kunnen ook bij mungimini blijven
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 17-11-2010 11:32

om bij mungimini te blijven lijkt me voor beiden niet echt handig,
aan de ene kant wordt het voor ons dan de hele tijd stressen over wie er nu kunnen coachen, en aan de andere kant is het voor hun ook kut als ze nooit een coach hebben.
sws ben ikal niet voor een team coachen, maar ik heb het indd ook al eens inde av gehoord ja dat elk 2ejaars team een sjaarsteam móet coachen.
dus helaas, maar ik denk dat we wel moeten.

iig ben ik dus voor een nietactief team ja..

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 17-11-2010 13:47

We moeten een team coachen dus waarom pak je dan niet gewoon een leuk team wat ons al uit zichzelf gevraagd heeft. Je kunt wel een non-actief eerstejaars team pakken maar wat heb je daar nou aan. Nu heb je teminste wel een team wat ook nog regelmatig op de kroeg komt nzo dus waar je naast 't roeien ook nog iets leuks aan hebt, in plaats van een team wat je toch nooit ziet en nooit leert kennen.
Verder, dat stressen over coachen lijkt me enorm overdreven. Als ze echt veel beter willen gaan roeien en trainen hebben ze toch niet voldoende aan onze kennis en moeten ze toch iemand anders zoeken (lees, als ze de nieuwe FLAMboot willen worden). En ik weet eigenlijk ook al zeker dat hun wilde fanatieke plannen van roeien enorm mee zullen gaan vallen hoor. Kijk naar onszelf vorig jaar, wij gingen ook voor 2x in de week trainen, totdat we ons eerste compoweekendje hadden meegemaakt.
Nouja even to the point^^, ik ben van mening dat we gewoon een leuk, gezellig teampje moeten pakken en dat coachen zien we wel. Het coachen bestaat uit veel meer dan alleen langs 't water staan koulijden vind ik.
Oja, en ben 't met Tess eens dat we ook zeer snel antwoord moeten geven op de uitnodiging van Mungimini. Of we borrelen er een keer mee en maken dan duidelijk wat wij willen/vinden en wat hun willen/vinden. Want dit speculeren over hoe het zou kunnen gaan heeft ook geen zin.
Woefwoef

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 17-11-2010 18:46

Ja maar lieve simone we weten allang wat iedereen vind dus ik snap niet waarom dat nog niet gecommuniceerd is, behalve jij en tessa wil gewoon niemand. Punt. Dat is heel vervelend enz en ik snap je punt heel goed.. Maar we blijven nu dezelfde argumenten herhalen en dat slaat gewoon nergens meer op. Iedereen heeft al nee gezegd. Ik vind dat we ons daarbij neer moeten leggen.

Leo jou idee vind ik wel goed, elisabeth coachen lijkt me een prima alternatief..

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 17-11-2010 21:01

Ik heb ook aangegeven dat ik wil coachen Lonneke ;) maar ik ben het wel met Gertje eens...

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 17-11-2010 21:21

En ik ben het wel met Lonneke eens.

Het is duidelijk dat op Gertje, Tessa en Judith na niemand zin/tijd heeft om te coachen. Dus als jullie met z'n 3en het coachen op jullie willen nemen dan ben ik uiteraard voor een leuk, actief team. Maar zo niet dan ben ik heel erg voor een team die zo min mogelijk in de boot zit.

(Als ik mocht kiezen dan zouden we zelfs tegen Esselyn zeggen 'zoek het maar uit met je team, laat maar in het HR zien dat wij MOETEN coachen'. En jaja ik weet dat het ook gaat om je in willen zetten voor Saurus.)

Plaats reactie