Lund

Plaats reactie
Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Lund

Bericht door Tessa » 21-09-2011 12:17

Hee! ik zat me te bedenken dat liften naar Kopenhagen ook niet zo heel moeilijk moet zijn! En dat is ook nog eens supercheep!! of eventueel met de auto een weekendje!:P

who's in?

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 21-09-2011 12:30

Net even voor de gein doorgerekend:P!
Als ik mijn moeders auto mag lenen kost het zo'n 150 euro aan benzine. er kunnen max vier mensen in. Dus als je dan met drie/vier moet delen kom je op max 50 euro pp uit:P (oja komt natuurlijk nog wel tolwegen en de toeslag van die brug bovenop!)

maar iig NIET duur!

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 21-09-2011 13:50

Jaa ik ben wel voor!! Al ben ik wel lui, en als er een ticket is kies ik wel voor die optie ! )

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 21-09-2011 13:57

Jaaaaaaaaaa neem stapels alcohol mee!

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 21-09-2011 13:57

O en frikandellen, ik heb zin in frikandellen ;)

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 21-09-2011 14:09

Haha siemons claim jij nu al hierbij de achterbak??

Maar ik heb voor tickets gezocht en goedkoopste is met ryanair vanuit Brussel alleen vlieg je dan op Gotenburg (dat is toch nog wel eindje van lund vandaan) dat was dan 60 euro, alleen komt dus nog treinticket naar brussel + treinticket in Zweden bovenop)

goedkoopste op kopenhagen is nu in de aanbieding bij vliegtickets.nl voor 97 euro vanaf amsterdam, wel met KLM/scandinavian airlines (dus geen gezeik met koffers enzo

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 22-09-2011 09:02

Jaaaaaaa ik wil mee! Buiten dat het misschien wat goedkoper is dan vliegen lijkt zo'n mini roadtripje me ook gewoon tof :D
Woefwoef

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 04-10-2011 09:54

er is VANDAAG bij groupon miss wel een goede deal!!

€ 29 voor retourvliegtickets vanaf Schiphol naar Europese topsteden
Wat gaat het worden: wodkaatjes slammen in Moskou, dineren bij Le Chateuabriand in Parijs of decadent shoppen in Milaan? Mag ook iets heel anders zijn – nachtenlang de clubs van Berlijn onveilig maken, je vergapen aan de pijnlijk hippe mensen in Stockholm of je eens flink laten afschrobben in een Istanbulse hammam. Zoek het lekker zelf uit en boek voor € 29 retourvliegtickets vanaf Schiphol naar Europese topsteden.

Je kan vliegen naar onderstaande steden:
Amsterdam naar Athene, Barcelona, Berlijn, Istanbul, Geneve, Helsinki, Kiev, Kopenhagen, Lissabon, Londen, Madrid, Malaga, Milaan, Moskou, Nice, Praag, Rome, Sevilla, Stockholm, Venetië en Wenen

Je vliegt met een gerenommeerde luchtvaartmaatschappij en niet met een prijsvechter: iets meer beenruimte en comfort dus, zodat je fris en fruitig van boord gaat. Voor een retour vanaf Schiphol naar een Europese topstad naar keuze betaal je slechts € 29. Het enige dat daar nog bij komt zijn de luchthavenbelastingen en eventuele brandstoftoeslagen die worden verrekend op het moment van boeken. Let wel, de kosten kunnen variëren naar gelang de bestemming en datum. Om van deze deal te profiteren ga je als volgt te werk:
Ga eerst naar de website om te kijken of de vlucht naar jouw bestemming op de gewenste datum beschikbaar is
Zo ja, koop dan de groupon
Je ontvangt de groupon direct, zodat je onmiddellijk de vlucht van je keuze kunt boeken
Je betaalt bij het boeken van de vlucht alleen de belastingen en toeslagen, hiervoor heb je een creditcard nodig
Mocht onverhoopt in de tussentijd de door jou uitgezochte vlucht uitverkopen of veranderen, geen nood: de groupon is een jaar lang geldig
Je kan dus op elk gewenst moment opnieuw checken of er nieuwe vluchten beschikbaar zijn
En als je nog niet weet wanneer je wil kan je natuurlijk ook nu al je groupon kopen en later kijken en beslissen. Elke 3 maanden worden de beschikbare vluchten online ge-update.


dus ik weet niet wat de chillste plek is om heen te vliegen dan als we naar lund/istanboel gaan, maar dit is echt een goede deal denk ik?
we moeten dan alleen nog wel de belasting/toeslagen betalen. oh ik zie dat er staat dat dit gemiddeld 80euro is.. hmm dan ishet wel veel. Maar ik wou ff op de site kijken maar die doet het nu niet,s traks misschien!


wat denken jullie?
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 04-10-2011 10:11

ah tof! Ik denk dat met deze actie Lund wel afvalt, want je kunt alleen naar Stockholm en Nathalie en ik hadden al opgezocht wat het kost van Stockholm naar Lund en daar werd je ook niet echt vrolijk van.
Dus Istanbul is een optie!
Maar de andere steden zijn ook wel vet ^^ alleen komen dan overnachtingskosten er ook bij nzo
Woefwoef

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 04-10-2011 15:22

hallo?! Opper je nou echt een andere bestemming dan Lund of Istanbul? ;)

Plaats reactie