Elisabeth

Plaats reactie
Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Elisabeth

Bericht door Leonie » 27-11-2011 22:00

Hoi allemaal,

Hierbij even een niet zo'n leuk berichtje. Afgelopen zaterdag zijn Gertje en ik door elisabeth gebeld met het volgende nieuws: haar vader is afgelopen zaterdag middag bij een auto ongeluk met een trein om het leven gekomen. Misschien hebben jullie het wel in het nieuws gehoord, maar haar vader en de mede passagier zijn overleden. Ze vind het heel moeilijk, en daarom gaan gertje en ik er maandag en waarschijnlijk woensdag heen. Haar jaarclub is gelukkig ook al langs geweest om haar te steunen.

Gertje en ik hebben bedacht om een kaartje te schrijven voor haar, en als je het wil dan mag je daar iets op zetten (hoeft niet, wat je wil). Laat maar even weten aan Gert of mij als je dat wil.

De begrafenis zal waarschijnlijk zaterdag plaats vinden, en tot die tijd zal ze zowiso niet in Maastricht zijn, daarna zal afhangen van hoe ze zich voelt.


Ze vond het fijn om dit even aan jullie te laten weten.
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 27-11-2011 22:47

oh mijn god.. wat erg...
weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. zoiets verwacht je toch niet

ze zal het vast heel fijn vinden als jullie haar bezoeken.

en een kaartje sturen is zeker het minste wat we kunnen doen.
of samen een of allemaal persoonlijk, zelf vind ik dat miss ook wel fijn om haar gewoon een simpel kaartje te sturen met oprechte deelneming. zou ze dat fijn vinden denken jullie?

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 28-11-2011 09:16

Woow.. Dit is echt erg...
Hier wordt je echt meteen stil van..

Ik wil ook wel een kaartje sturen naar haar. Samen of apart, maakt me niet zo veel uit.

Woow echt heel erg.. Ze zal veel hebben aan jullie steun en die van haar jaarclub.

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 28-11-2011 12:10

heftig...

wist het al van Gertje, maar blijft heftig.

Kaartje van samen/apart ben ik voor iedere steunbetuiging is er een.

Plaats reactie