Bachelor afstudeer cadeau

Plaats reactie
Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bachelor afstudeer cadeau

Bericht door Leonie » 27-06-2012 12:56

Misschien handig dit hier even te discussen, en uit te zoeken wat iedereen wil zodat we een beslissing kunnen maken.

Plan a:
we geven een cadeau voor het behalen van de bachelor dit delirius weekendje (dus voor Tessa, Rianne en Siemons)
+ we zijn allemaal bij elkaar (hoevaak komt dat voor?!)
- ze hebbe het nog neit officieel gehaald

Plan b:
we geven de personen die hun bachelor hebben gehaald een cadeau op hun bachelor uitreiking
+ dan heeft die persoon het ook echt gehaald
- we zijn er dan niet allemaal (+ siemons argument: ik neem niet aan dat we naar alle bachelor uitreikingen gaan)


Wie is voor wat?
Plan a: Leonie, Siemons,
Plan b: Gertje, Rianne (?)
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 27-06-2012 20:06

Fijn dat mijn mening al is ingevuld, want ik ben het eigenlijk niet helemaal eens met die b-optie die zo geformuleerd is, want ik zou zeggen dat je het geeft als ze hun bachelor gehaald hebben (dus weet ik veel, ergens bij een gelegenheid vlak erna fzo), en niet op de bacheloruitreiking zelf. Want dat kan ook niet trouwens, aangezien daar maar beperkt aantal mensen mogen komen en dat gewoon je familie is.
Verder zal er bij niemand die straks haar bachelor haalt iedereen zijn, of bij gelegenheden vlak na het behalen. Dat is nou eenmaal zo.
Woefwoef

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 27-06-2012 20:08

Maargoed, we kunnen het in deze situatie ook gewoon aan de mensen over laten die het cadeau'tje krijgen. Als Rianne het bijvoorbeeld pas liever krijgt al ze haar bachelor echt gehaald heeft, dan krijgt ze het later en als Siemons liever met iedereen erbij wilt krijgen, krijgt ze het komend weekend. Dat maakt me verder niks uit. Want naar mijn idee hebben die opties alleen betrekking op deze drie gevallen want in de toekomst zal het amper voorkomen dat we compleet zullen zijn als iemand d'r bachelor heeft en dan verzinnen we tegen die tijd wel weer hoe we dat gaan doen.
Woefwoef

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 27-06-2012 22:21

als het goed is heb ik morgen officieel mijn bachelor;) (laatste toets:D:D:D)

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 28-06-2012 08:44

Op rond, dat viel voor mij even onder de zelfde categorie... (Aangezien het tussen nu en later gaat naar mijn idee)

Maargoed, het maakt me allemaal niet meer zoveel uit. Laat ieder het dan maar zelf beslissen?
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 28-06-2012 11:02

Het moet wel leuk blijven, om te zien hoeveel moeite dit kost maakt het ontvangen ook wel iets minder leuk. Het maakt inderdaad allemaal niet zo uit.

Ik vind niet dat de ontvangers bepalen maar de gevers, net zo als bij echte cadeaus. En ik denk dat niemand boos wordt als het cadeau flink voor of na de uitreiking wordt gegeven. Het is sowieso lief!

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 29-06-2012 18:20

Ik zeg laten we niet te moeilijk doen en volgende week de cadeau's fixen en met het weekendje geven, we weten gewoon dat de bachelors binnen zijn (toch) en het is wel leuk als we er met zn alle bij zijn. Dit is toch een bijzonder moment, we gaan uit elkaar jongens :cry:

Ik vind het vooral belangrijk dat we het geven wanneer dat leuk is voor iedereen en dan lijkt me volgend weekend eerlijk gezegd perfect. Gewoon een beetje als afscheid, en als nieuwe start voor een paar van ons (niet allemaal natuurlijk :) )

Eens jongens?

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 29-06-2012 18:20

Mijn plaatje blijft echt super eng trouwens...

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 02-07-2012 19:59

ja lonnie (mijn broertje zei het net nog) en btw: IK VIND JULLIE LIEF!!!

Plaats reactie