Gezever

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 02-07-2013 16:21

Zooo ik ga ook maar weer eens iets posten. ik zit nog op mijn werk, en dat is gelukkig nog maar voor 10 minuten. ik ben er ZO KLAAR MEE, stelletje oplichters hier :P Haha, en ze kunnen ook echt niet normaal met hun personeel omgaan hier. Jeeetje wat ben ik blij dat ik hier klaar ben. Maar ik moet nog wel tm de 19e, dus nog zeker 2 en een halve week. Maargoed...

Trouwens, ik heb wel de kamer van heleen genomen, en dat komt wel perfect uit, want ik teken een contract vanaf 13 juli, en per 20 juli ben ik uit mijn kamer in amsterdam :D Echt perfect dus. Dat meisje kwam namelijk eerder terug (voor nog onbekende reden, ze voelde zich daar niet thuis ofzo- ze deed camping werk in italie). Yeah!

Maar nu moet ik dus per trein mezelf gaan verhuizen, haha gelukkig heb ik niet veel spullen, maar mijn tv etc is niet heel handig. Mijn ouders komen wel nog op bezoek de woensdag voor de 19e, dus die ga ik ook veel spullen meegeven xD

Even kijken, verder gebeurd er niet zo veel spannends in mijn leven. Jeetje, het leven als arbeider is echt een stuk minder interessant vergeleken met het leven van een student.. Ik heb dan ook echt super veel zin weer om te gaan studeren.

En ohja!! ik krijg ook de iphone4, netzoals juud en Tess, haha dat wordt nog wat =D

Uhm, rianne, heb jij niet nog een dilemma ofzo te vertellen? En siemons, hoe gaat het met leren? Heeft verder iedereen al vakantie? Gert niet meegeteld die al lang en breed vakantie aan het vieren is? En juud die tot woensdag nog aan haar scriptie moet? :)
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 05-07-2013 19:38

@Leo: nu nog maar 2 weken;) En wanneer ga je nu echt verhuizen, want verveel me nu al bij de gedachte dat er dus bijna niemand in Maastricht is deze zomer. Dus doe maar snel!!

Ik ben vandaag eens langs geweest op mijn nieuwe stageplek het schattige idyllische weert. Echt een mini-ziekenhuis is dat, maar volgens mij wordt het best wel leuk, iedereen wist nu al mijn naam, dus het heeft al zijn voordelen zo'n klein ziekenhuis. En dan gaan dus mijn negen weken van no-social life in...

Whaa ik beleef verder echt niet zo veel, iemand die wel iets beleeft? Interessant of niet, dat boeit me niet zo veel;)!

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 07-07-2013 20:02

Ik beleef veel! :P Maar dat hoor je allemaal nog wel, want ik ben in augustus ook in Maas mijn paper aan het afwerken terwijl niemand er is, jottem. Oh iedereen is zo met andere dingen bezig, leuk om te lezen :)
Woefwoef

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 21-07-2013 10:12

leuk Tess dat iedereen je naam al weet ! Hoe ga je dat doen met reizen? Of zoek je daar ergens iets?

Ik ben net een paar daagjes terug van vakantie, was echt lekker even weg te zijn! 10 dagen samen met Jan was even wennen (nog nooit zo lang achter elkaar samen geweest.. !), maar uiteindelijk ook goed gegaan D

Wanneer is trouwens iedereen weg/op vakantie? Ik heb vrij van 15 tot eind augustus, en wil dan zoveel mogelijk mensen opzoeken en leuke dingen doen! Morgen begint mn arbeidersleven helaas weer...

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 21-07-2013 13:09

Jaa ik ben gister ook terug gekomen van vakantie, ben 7 dagen in turkije geweest met geoff, was echt fantastisch! Ik weet niet of jullie al eens in turkije zijn geweest (behalve rianne dat weet ik vrij zeker) maar ik was er nog nooit geweest en het is echt mooier dan ik dacht. Super warm wel (40 graden ongeveer) dus we hebben echt geen zak gedaan behalve in het water zijn of op de kant liggen, wel afwisselend het zwembad of de zee. Het meest actieve wat we hebben gedaan was een boottochtje haha. De hele dag op een boot zitten of liggen, maar we moesten wel af en toe van de boot af om te zwemmen of om schildpadden te bekijken of in een modderbad te gaan. Echt een top vakantie was het :)

Maar nu ben ik terug in Nederland en ik wilde eigenlijk vanaf volgende week gaan werken maar ik heb nog geen baan. Dus de komende weken ben ik ergens tussen maastricht, eindhoven en utrecht te vinden. De mensen die ook niks te doen hebben en zin hebben om een keer wat te doen, gaan zwemmen of iets anders, i'm in!

Tot snel allemaal! Ik mis jullie wel een beetje hoor, alleen met mannen zijn is ook maar saai, je hebt je vriendinnen ook nodig om mee te kletsen :)

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 21-07-2013 17:05

haha, fijn dat jullie lekkere vakanties hebben gehad.
Ik ben altijd in voor iets leuks, in de weekenden dan, en liefst ook in Maastricht ivm geldgebrek (moet 14 euro per dag dokken om de trein naar weert op en neer te nemen).
Lekker zwemmen bij Canne ofzo

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 08-08-2013 11:35

Ik ben sinds gister weer in het land en het was TOP! :D
Nu zit ik al weer heerlijk naar de pc te staren want 12 augustus is de final deadline van mijn paper voor de allerrrlaatste bachelorpuntjes. En ga ook nog twee daagjes met Wim quality timen dus het is allemaal weer ernstig strak gepland ^^. Maaaar na de 12e heb ik ook niks meer te doen, en ik wil ook lekker sociaal gaan doen na twee maandjes contactloos te zijn geweest met iedereen. Maar zo te lezen gaat dat helemaal goedkomen want iedereen heeft dat plan :P
Woefwoef

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 12-09-2013 13:01

Stilte
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 13-09-2013 11:28

Tumbleweed
Woefwoef

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 15-09-2013 11:43

Ik ging bewust even naar het forum omdat ik bang was dat hij anders zou worden verwijderd wegens inactiviteit.
Maaaaar gelukkig vullen Gert en Leo hem met stiltes.

Afbeelding
Voor jou Gertje!

Plaats reactie