Gezever

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 21-02-2010 13:13

helaas ik ben er woensdag en donderdag niet, dan moet ik in ehv en in amsterdam zijn. maar ik zal vanaf daar mij morele steun proberen te sturen ok? echt heel kut dat jullie t niet gehaald hebben :cry: ..

x

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 24-02-2010 00:28

Voor Judith en Lonneke (en de rest die ons wil helpen aan een leuke koninginnedag :D)


"De Dance programmering tijdens Koninginnedag in Eindhoven zijn landelijk en internationaal inmiddels net zo nauw met elkaar verbonden als Philips dit met de Lichtstad is.
Maar Gemeente Eindhoven heeft bekend gemaakt het evenementenbeleid aan te passen, ook wel minder/geen plaats voor Dance muziek. (Maar ook o.a rap) Veel feesten moeten daardoor geschrapt worden, en de gemeente ziet liever weer het ouderwetse koekhappen.

De afgelopen jaren is Koninginnedag in Eindhoven uitgegroeid tot het grootste openlucht Dance evenement van Nederland, met jaarlijks zo'n 200,000 bezoekers verspreid over zo'n zes Dance podia. De opzet van Koninginnedag in Eindhoven is uniek en moet behouden blijven. Daarom hebben we jouw steun hard nodig! Teken deze petitie en stem JA voor Dance muziek in Eindhoven

Graag ook de mensen buiten Eindhoven ondertekenen!



http://www.zodiakcommune.com/petitie"

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 24-02-2010 10:30

Ik heb mijn paper (die ik om 7 uur 's ochtends afronde) niet gehaald! Nu moet ik een nieuwe opdracht doen! :shock: :x

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Multizalenfeest Tragos

Bericht door Rianne » 24-02-2010 10:38

Multizalenfeest Tragos? Met onze VL shirts aan? (De gra-cie gaat ook volgens Daisy) Ik vind het wel een goed idee, maar... Trouwens er is ook battle of the bands, maar daar hoef ik niet heen. Ik moet binnenkort (lees: zo snel mogelijk) beginnen aan mijn nieuwe paper en ik mag het dus niet uitstellen, daarom weet ik niet hoe slim het is voor mij om te gaan.
Annabel, wil jij vanavond nou samen eten? Of sporten? Of allebei?

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 24-02-2010 11:24

Ik heb zo hard een ochtend humeur! Ze moeten mij echt niet meer zo vroeg uit bed laten komen hoor :x

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 24-02-2010 13:58

ik ga niet naar multizalen, moet nog een betoog maken en 1000den blz lezen, dus kan mn avond goed gebruiken en handiger dus als ik dan ook enigzins fit ben.
wel kut van je paper zeg!tsss, stomme mensen. is die andere opdr moeilijk? ik hoop het niet ..!
ik wil opzich wel samen eten en/of sporten, maar ik heb hier nog eten voor 1 pers, en aangezien ik rest vd week niet meer thuis eet, wil ik dat eigenlijk graag wel opeten hier, anders kan ik t weggooien.
maar we kunnen wel hier eten dat je iets bijkoopt ofzo..? of het kan ook niet;)
sporten wil ik ook wel! maar wat en hoe laat is dat?

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 24-02-2010 15:59

hehehe op dit moment heb ik niet zo veel zin om te sporten: ik ben lui. Hmm niet samen eten vind ik ook goed hoor. Ik ben op dit moment goed bezig met mijn hw, behalve het feit dat ik nu natuurlijk op het forum rondhang, maar daarvoor ging t best goed.
Alleen ik weet nog niet wat ik nou precies wil, ik heb best zin om te feesten, maar geen zin om veel geld uit te geven, ik wil best aan die stomme opdracht werken, maar dan voel ik me ook heel saai... Hmm dilemma.
Ik houd steeds VL-forum in de gaten om te zien of er iemand reageert op multi-zalen, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd.
Wat voor sporten zijn er eigenlijk vanavond? Wil iemand anders sporten?

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 24-02-2010 16:11

Nooooh, gister maakte ik een stadswandeling met Dennis en Karoline. (Als in: we wilden naar de bios in Lanaken, maar omdat we hier in the middle of nowhere wonen, gaat de laatste bus terug naar Maastricht al om 9 uur. Dus we liepen naar Minerva, draaide er GÉÉN ÉÉN film, echt belachelijk, maar goed daar wilde ik niet over zeveren... Lees verder buiten de haakjes ;))
Tijdens het lopen gebruikte ik het zeer sociaal geaccepteerde woord KUT, draait die vrouw die voor ons loopt met r fiets en twee kindjes zich om: helemaal kwaad! Herhaald het woord drie keer keihard, alleen dan met de letters los K U T, alsof haar kindjes dat niet begrijpen. :? Maar goed, ze vond dat ik mijn taalgebruik moest aanpassen in de aanwezigheid van haar brave kinders. K & D hadden helemaal niet door dat ik dat woord had gebruikt en gingen terug bekvechten. :) wij liepen haar voorbij, maar we hoorden haar nog heel lang na tieren. :? Arme kinderen, waar moet dat heen met de wereld, met zulke moeders. :roll:

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 24-02-2010 18:41

Hahaha! Ik vind dat Rianne een blog moet gaan bijhouden op 't forum :P
Woefwoef

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 25-02-2010 07:51

haha mooi verhaal, wat een rare vrouw zeg, majaa ik vind de mensen in Maastricht zowiso wel een beetje typisch, met dat accent enzo.

ik liep een keer in een winkel, en dr was best wel zo'n "coole" gozer, en toen begon hij opeens te praten, echt heel belachelijk, wnt dr kwamen allemaal hoge en lage tonen uit, zag dr heel dom uit:P
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Plaats reactie