Verkiezingen

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 09-06-2010 23:18

nederland 1, maar ik zag de traantjes ook inderdaad, maar ik vond dat mijn vader over balkie wel gelijk had, hij had uberhaupt niet mee moeten doen deze keer, hij had gewoon hierovor al weg moeten gaan, nu is hij als het ware in een nederlaag weg gegaan, terwijl het eigenlijk al wel een beetje duidelijk was van te voren dat hji zou verliezen..
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 09-06-2010 23:21

Daar heeft je vader zeker gelijk in Leo.

Al die gehuchten in Limburg zijn echt pvv stemmers, viesssss. (vast omdat hij hier is geboren)

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 09-06-2010 23:24

haha heeel viess idd ;)
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 09-06-2010 23:27

Op zo'n moment vraag ik me af of bruuthaal dit ook iets doet of dat zij vrolijk over make up aan het praten zijn haha

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 09-06-2010 23:49

ja, die hebben het dan vooral vast over of ze de kleren vinden staan ofzo ;) Maar nee,, om eerlijk te zijn weet ik zeker dat amee bijvoorbeeld ook heeft gekeken, die was daar altijd wel erg geinteresseerd in.. misschien moeten we ze niet onderschatten ,maja aan de andere kant, boeienn :P

ik ga zo slapen, aangezien ik nog maar 1 tentamen hoef (A), morgen ochtend ga ik meteen mijn tv aanzetten, ik hoop echt dat de vvd wint, ik zou niet weten hoe het er uit zou komen te zien als de pvd wint, maar ze willen zowiso het liefste niet met rechts (vvd of pvv) mixen, dus dat wordt dan toch midden of links, wat betekend dat het allemaal nog eeuwen gaat duren voordat alle dingen worden doorgevoerd (bezuinigingen dan enzo). Maar de d66 zei ook echt niet samen te willen gaan met de pvv, en als de vvd wint dan is er natuurlijk wel kans dat ze met de d66 en de pvv willen, maarja,, ik ben wel beniewd hoe dat gaat aflopen dan., maja dit zijn ook alleen maar prognoses, waarom stemmen we niet gewoon electornisch? :P dat gaat zowiso veel sneller qua uitslag enzo.


maaarrr ik ben gewoon erg benieuwd naar de uitslag (ik ben achteraf wel blijdat ik voor de vvd heb gestemd, nu hebben ze igg 1 stem extra om van de pvda te winnen :P )
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 10-06-2010 00:59

Stemmen geteld! Meest deprimerende baantje ooit! Eenderde voor PVV belachtelijk , ik ga emigreren ofzo..

Ik hoop echt niet dat de vvd de grootste wordt sorry, maar ik hoop echt ernstig op die paarse coalitie van Maran, met PVDA als grootste, cohen for president:P

Ik heb trouwens Groenlinks gestemd, lekker geitenwollensok, maar wel echt waar ik achter sta :D

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 10-06-2010 01:09

Yeah Tessa! Leuk :D
Nu ben ik ook benieuwd naar de rest van Delirius.


Oh vet spannend trouwens 41% geteld en pvda en vvd beide 31 zetels. Ik wil naar bed maar dit kan echt niet. Ik voel me net weer een kind bij idols...

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 10-06-2010 09:39

Ben tot 2 uur wakker gebleven, het was echt zo spannend...
Alleen die uiteindelijke uitslag.. RAMPZALIG!! :cry:

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 10-06-2010 09:53

yes, ik heb hoop.

zoals t er nu voor staat (en ik neem aan dat alle stemmen zijn geteld) heeft de vvd 31 zetels en de pvda 30.
dus ik hoop dat rutte premier wordt.

daarnaast ben ik heel benieuwd naar de coalitie. ik hoop iig (centrum)rechts.
of de pvv in de coalitie een goed idee is weet ik niet zeker, maar ik weet wel zeker dat ze in elk geval niet om die partij heen kunnen. hallo, 24 zetels! en we leven tenslotte wel in een democratie...
en vvd-cda-pvv zou genoeg zijn voor een meerderheid...

paars zie ik echt nog steeds totaaaaal niet zitten.
ik wil gewoon eindelijk eens een kabinet dat zegt waar t op staat en veranderingen ook daadwerkelijk door gaat voeren.

mm ik ben zooo benieuwd!

trouwens, balkie was indd wel zielig, ik had echt respect voor m tijdens zn speach!

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 10-06-2010 10:10

hehe, wat een gespeculeer, heerlijk ^^

Maar ik baal ook een beetje van de uitslag. Ik ben namelijk een beetje bang dat als er teveel links in de coalitie komt er niks gaat gebeuren. Hun hebben allemaal leuke aantrekkelijke ideeën, maar ze lossen niks op. Ze schuiven alles op de lange baan. Je moet in deze tijd gewoon even rechts hebben, die zeggen waar het op staat. Ff flink wat bezuinigingen erdoorheen jagen nzo. Is wel even stom, maar anders zitten we er over 20 jaar nog mee. En dat pvv zoveel zetels heeft vind ik ook wel zuur. We kunnen nu niet meer om ze heen. Maar ik vind dat we tegenwoordig maar moeten accepteren dat er buitenlanders onze samenleving zijn binnengedrongen. Dit moet natuurlijk wel een stuk minder, maar pvv vind ik wat extreem.
Zelf heb ik op CDA gestemd. (en neee, niet omdat pap een fanatieke CDA'er is). Ik heb er zelf goed over nagedacht en vind het een goede middenweg. Ze hebben het de afgelopen jaren helemaal niet zo slecht gedaan. Maar de dingen die niet gelukt zijn worden benadrukt, en zaken die ze wel voor elkaar gekregen hebben daar hoor je niks over.
En toen ik het s'avonds had met os pap over het aftreden zei hij dat ie dat allang van te voren wist dat dat ging gebeuren. (Was binnen de CDAkringetjes al zoiets als bekend zegmaar) Dusja, het was geen slimme tacktiek van CDA om Balkenende nog een periode het gezicht te laten zijn van hun, want iedereen was er gewoon op uit gekeken. Maar daar worden hun ideeën niet slechter van.

Zooo, mijn betoog :P
Woefwoef

Plaats reactie