wtf

Plaats reactie
Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

wtf

Bericht door Maranus » 23-03-2010 15:54

Oke dit verdient zo hard een eigen topic!

Ik werd toenstraks 2x gebeld door een onbekend nummer maar ik kon niet opnemen omdat ik in mijn onderwijs zat.
Krijg ik net een smsje van sarah: Ben jij ook gebeld door bnn?!

Dus ik vroeg wat bnn te melden had dan.. Ze zijn dus voor een item van een nieuw programma opzoek naar twee lesbische meisjes die met elkaar willen zoenen in een romantische setting!

En sarah had ook brigitte even gebeld en die schijnt dus ook gebeld te zijn, dus waarschijnlijk gewoon alle potten binnen saurus.

FUCKING BIZAR

dus dat.

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 23-03-2010 17:16

Hahahahahahaha dat moet je sowieso doen hahahah. hoe komisch is dat. Jij en Sarah romantisch zoenend op bnn. JAAA.

Dit verdient idd een eigen wtf topic btw. WHAT THE FUCK.........

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 23-03-2010 18:21

hahaha, ja inderdaad!
wie weet worden jullie dan beroemd

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 23-03-2010 18:29

Nee jongens helaas, ik heb niks meer van ze gehoord. Waarschijnlijk hebben ze gewoon door gebeld tot iemand ja zei..


Maar ben wel heel benieuwd wie onze nummers heeft door gespeeld! En ik vraag me nog steeds heel hard af of ik ja zou hebben gezegd.

Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bericht door Leonie » 23-03-2010 20:30

hahaha wat is dit nou weer, lol, haha hoe verzinnen ze het ook :P

Nouja mocht ze je nog bellen, laat ff weten of we je opkunnen zoeken in de bios :D
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 24-03-2010 23:44

Ah Maaike was de verrader die onze nummers heeft door gespeeld!

En vermoedelijk had het iets te maken met dat schrale homofeest wat er vrijdag is.

Toch was het weer een leuk detail aan deze aparte week.

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 18-05-2010 19:52

Nou ik heb nieuws over Anne, en het leek me wel verstandig om dit even op het forum te zetten. Aangezien dit nieuws heel snel rond zal gaan in waarschijnlijk veel verschillende vormen..

Zoals jullie al wisten ging het niet zo goed met Anne, voelde ze zich zwak en futloos, had ze last van kaakholteontstekingen en van d'r schouders. Na verschillende antibioticakuren was ze hier nog niet vanaf en wist de dokter ook niet zo goed wat het was. Toen heeft ze bloed laten prikken waarna ze de volgende dag al moest melden in't ziekenhuis. Daar bleek dat het niet goed zat met haar bloedcellen nzo maar ze wisten de oorzaak niet precies. Dus werd er verschillende keren bloed geprikt en op twee plekken beenmerg eruit gehaald. Net heeft ze me gebeld met de uitslag. Ze heeft acute lymfatische leukemie. Dit wordt ook wel bloedkanker genoemd. Het houdt in dat ze komende twee jaar bezig zal zijn met chemokuren. Donderdag begint de behandeling als het goed is al. Ze zal periodes van 6 weken lang doorbrengen in het ziekenhuis.

Het heeft zo'n enorme impact op je leven. School, werk, en vooral je sociale contacten gaan eraan, en Anne zei zelf ook al, zaken zoals een pruik regelen nzo, en daar wekenlang op een ziekenhuiskamertje liggen..

Ik heb Anne al toevertrouwd dat wij haar door deze twee (of meer)slopende jaren gaan sleuren!
Het leek Leo, Abel en mij een leuk idee om namens Delirius bijvoorbeeld een enorme knuffelbeer te geven. En sowieso regelmatig op bezoek te gaan..
Woefwoef

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 18-05-2010 22:12

Wat erg! Daar ben ik echt wel even stil van.

Heel eng hoe snel zoiets kan gaan. Ik zat laatst nog met haar in de trein en toen vertelde ze idd over antibiotica die niet aansloeg en over haar kaakholte ontsteking. Maar daar zoek je op zo'n moment natuurlijk niks achter.

En de komende twee jaar bezig met chemokuren dat heeft idd zo'n grote impact op je leven. Ik hoop dat ze zich er door heen slaat.

Gertje hoe ben jij er onder? Behalve voor haar natuurlijk ook een hele grote schok voor jou.
Ik vind het een goed idee om een grote knuffel voor haar te kopen! En idd de komende twee jaar regelmatig langs gaan.

Nou ik ga me weer verdiepen in deze enge ziektes, even wat internet pagina's afstruinen. En verder ga ik heel optimistisch blijven. Ze slaat zich er door heen en komt er sterker uit!

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 18-05-2010 22:23

Nou ik heb wel wat traantjes gelaten ja..

Net had Anne-Sophie me even gebeld. Ze waren met Siremas al naar het bestuur gegaan. Het idee is er om het op de Saurussite te zetten om zo meteen alle roddels en verhalen af te kappen en dat iedereen zn steun kan bieden aan Anne. Natuurlijk gaan ze daar eerst Anne's goedkeuring voor vragen. Verder gaat Siremas zich vol inzetten om Anne er doorheen te slepen waar ik zeker bij ga helpen. Ik heb ook aangegeven dat wij als Delirius ook zeker haar zullen steunen..
Woefwoef

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 18-05-2010 22:42

Dat vind ik wel een goed idee van Siremas ja. En ik neem aan dan zo'n echt bericht op de site door het bestuur en niet op het niet serieus genomen forum?

Ik meld me aan voor het Delirius steun team!

Plaats reactie