wtf

Plaats reactie
Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 21-12-2010 21:27

wauw wat een geweldig nieuws zeg!!!!
superfijn!!!

tessa stemt hier mee iN!! :)

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 21-07-2012 10:59

Hee allemaal,

Ik weet niet zo goed waar ik het niet plaatsen, dus ik zet het maar onder dit kopje. Gisteravond kreeg ik een telefoontje van mijn moeder dat er iets ergs gebeurd was met mijn peettante, zus van m'n moeder. Kwartiertje later belde m'n vader terug dat ze is overleden.. Ze was met mijn oom en mijn nichtje in Kroatië op vakantie en in de bergen is ze onwel geworden. Het verhaal hierachter weet ik zelf ook nog helemaal niet, maar het komt echt als een shock. Naar mijn weten was ze niet ziek. Mijn neefje zit met z'n vrienden in Spanje, dus dat is heel kut. Ik zit nu in de trein naar huis, dat ging gisteravond niet meer. Nils was gelukkig wel bij mij.
Mijn moeder heeft een aantal jaren geleden al een zus verloren, dus dit komt echt heel erg hard aan. Ik ben nog steeds in shock, maar de klap zal wel komen als ik thuis kom. En mijn oma.. pff twee kinderen verliezen.. ik weet niet of zij dit wel aankan.
Als ik meer weet kan ik dit wel weer posten. Ik weet alleen niet zo goed wie nu nog in Nederland is en wie op vakantie enzo mja.

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 21-07-2012 21:39

Ah shit judie!!
Veel sterkte de komende periode.
Ik ben gewoon in Nl dus als je wil dat ik langs kom ofzo dan hoef je maar even te bellen!

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 22-07-2012 09:33

Wow jud, heftig.. Dat zoiets zomaar kan gebeuren ?
Voor mij geldt hetzelfde als tessel!

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 26-07-2012 21:01

Even een heads up voor jullie.

Mijn tante komt morgen thuis en dan gaan we met z'n allen afscheid nemen (als het in ieder geval nog is om aan te zien..). We weten nog niet wat de precieze doodsoorzaak is, dat kan nog een paar weken duren. Het is in ieder geval wel vastgesteld dat het om een natuurlijke dood gaat; oftewel ze moesten vaststellen dat mijn oom haar niet iets had aangedaan. Zaterdag is de kerkdienst, crematie en koffietafel enzo. Ik moet een stukje dwarsfluiten in de kerk, make you feel my love van Adele. Mijn nichtje (niet de dochter van die tante) gaat dat zingen, echt mooi. Dat gaan we morgen even oefenen daar. Verder denk ik dat het een zware dag gaat worden voor iedereen. Mijn nichtje en neefje gaan ook een paar woorden zeggen. Ze zijn zo sterk, echt niet normaal.
Ik ben een paar dagen in Maastricht geweest; hoefde ik in ieder geval niet al mijn werk af te zeggen. En ik wilde ook niet in die chaos zitten, want het was echt een chaos blijkbaar. Mama en haar zussen hebben geen moment stil gezeten en hebben mijn oom echt met alles geholpen met regelen. Nu zijn ze ook weer weg, ze moeten nog een in memoriam schrijven. Maargoed, ik ben blij als deze week voorbij is! Alleen mag dit weer wel blijven! Ik wil er nog van kunnen genieten :)

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 27-07-2012 16:00

Wat knap dat ze zo sterk zijn. Jij ook sterkte, ik hoop dat het allemaal goed verloopt.

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 27-07-2012 22:08

Gut Juud..
Heel veel sterkte, en mooi dat je mag dwarsfluiten in de mis, dat zal vast echt een bijzonder moment worden :) knuffel!
Woefwoef

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 01-09-2012 13:49

Mijn wtf:

Mijn moeder is vorige week vrijdag naar de huisarts gegaan met enkele symptomen als al 3 weken aanhoudende hoofdpijn en vertraagde waarneming. Toen is er direct voor die maandag erop een afspraak gemaakt met de neuroloog.

Hier heeft ze allemaal testjes moeten doen en kwam er al snel uit dat er in ieder geval niks mis was met haar zenuwen. De uitslagen van de testjes waren wel verontrustend genoeg om direct een MRI scan aan te vragen.

Gisteren moest ze onder de MRI en kreeg meteen daarna de uitslag. Was dus een bizarre week, ging allemaal zo snel. En ik heb een week lang geleefd met het idee dat mijn moeder een hersentumor heeft.

Maar uit de MRI scan kwam gisteren "gelukkig" dat het geen tumor is! Wel konden ze een bloedvlek zien ter grote van een pingpongbal in haar hersenen. (Wat ik kon opmaken uit het verhaal van mijn moeder 'ja zo achter in mijn hoofd, in het midden'; zal het in haar occipitaalkwab zijn en dat zou ook haar visie problemen verklaren)

Wat de oorzaak is van het bloed, kunnen ze nog niet zeggen. Daarvoor wilde neuroloog eerst met een radioneuroloog overleggen. Dus maandag moet mama weer terug naar het ziekenhuis en dan horen we meer. Ze hoefde gelukkig niet meteen opgenomen te worden, want ze was nog vitaal genoeg. Wel mag ze voorlopig niet meer werken en autorijden etc.

Dit was dus een ongelofelijke kut week. Maar ik ben echt heel blij dat het geen tumor was, nu ga ik heel hard hopen dat het volgende nieuws relatief positief zal zijn.

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 01-09-2012 15:54

wtf siemons, dit is echt heftig. Hopelijk krijgen jullie goed nieuws over de oorzaak (dat het dus niet ernstig is.)
je weet het he, ff bellen en we staan op de stoep!
sterkte nog voor je moeder en natuurlijk ook voor jezelf en de rest van de familie.

Annabel
Berichten: 832
Lid geworden op: 22-01-2010 22:29

Bericht door Annabel » 01-09-2012 17:00

jeetje simon , wat heftig.. en wat ontzettend kut.
hopelijk krijgen jullie deze week een goede uitslag,
houd ons op de hoogte.
sterkte!!!

Plaats reactie