wtf

Simone
Berichten: 1047
Lid geworden op: 21-01-2010 14:40

Bericht door Simone » 02-09-2012 14:03

Sterkte Siemons! En we zijn inderdaad zo in A'dam voor een enorme Deliriusknuffel, mocht je daar behoefte aan hebben :)
Woefwoef

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 02-09-2012 20:05

Pfoe wat kut! hopelijk is het volgende week positief!
Jaa idd siemons! Als je behoefte hebt aan delirianen, ik ben er in 20 minuten ! ;)

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 04-09-2012 12:40

Shit! Die onzekerheid waarin jullie nu zitten lijkt me ook kut, sterkte de komende tijd. Hopelijk krijgen jullie de uitslag snel en is het relatief goed. Zelfde geld voor mij als voor de rest natuurlijk: ik ben in de buurt.

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 04-09-2012 14:23

Thanks allemaal! Jullie zijn lief.

Gisteren een update gehad: het is een Caverneus hemangioom

En voor iedereen behalve Tessa, dat is een vaatmisvorming die bestaat uit een opeenhoping van kleinere vaatjes.
Doordat het gezond weefsel wegdrukt krijg je die symptomen die mijn mama heeft. Nu wordt mijn moeder doorgestuurd naar Tilburg, naar een neurochirurg. Daar krijgt ze als het goed is vrijdag te horen of het te opereren valt of niet. Als het te diep in de hersenen ligt zijn de risico's waarschijnlijk te groot.

Het rare was alleen dat de meeste mensen symptomen krijgen door die vaatmisvorming tussen hun 20e en 40e. En daarnaast zei het artsje dat hij nog nooit zo'n grote kluwen had gezien.

Verder wilde hij/zij nog geen verdere uitspraken doen, omdat ze in Tilburg er meer vanaf wisten.

Dus weer even wachten.

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 05-09-2012 11:48

Ik heb het maar even gegoogled: http://www.nvvn.org/patienteninfo/cer-c ... ngioom.php

Fijn dat ze al iets hebben opgehelderd. Horen jullie dan in Tilburg pas of en wanneer je moeder weer mag werken? Hoe gaat het met haar?

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 12-09-2012 00:43

Tijd voor een update:

Goed nieuws!
Mama is afgelopen woensdag met misselijkheid nog een keer naar het ziekenhuis gegaan. Ook kotste ze al haar medicijnen uit. Toen hebben ze in Eindhoven een CT scan gemaakt en hebben ze nieuwe bloedingen gezien.
Dus toen is besloten om haar direct op te nemen, dus is met de ambulance van Eindhoven naar Tilburg gebracht.

Die nacht was nog wel even spannend, want mocht het zo zijn dat het nog slechter met haar ging dan zouden ze die zelfde nacht nog opereren. Gelukkig ging het relatief goed. En toen is besloten dat ze vrijdag ochtend zouden gaan opereren. Dus vrijdag ochtend om 8u werd mama's hoofd open gezaagd. Het grootste risico was haar visie, omdat het hemangioom één aanhechtingspunt had en dat die vast zat aan een gebied dat belangrijk is voor zicht. Tijdens de operatie zagen ze echter dat het toch nog een halve centimeter er van af zat. Dus dat was chill!

Alles is verwijderd en de operatie is helemaal goed gegaan. Tot zo ver lijkt er ook geen verdere schade te zijn.

Het enige enge op het moment is nog de hartslag van mijn mutti. Deze was vrij laag! (35-41) Daardoor was ze vooral zelf heel ongerust, waardoor ze ook vrijwel niet slaapt. Maar als alles goed gaat mag ze donderdag uit het ziekenhuis!

Mijn moeder mag wel daarna een halfjaar niet deelnemen aan het verkeer. Dus auto rijden, fietsen sowieso niet. En lopend is dus ook niet echt de bedoeling. Ook mag ze de komende 3 maanden sowieso niet werken. Dus dat is vooral voor haar zelf heel vervelend (en ze mag haar haar niet meer verven)

Maaaaar ik ben uiteraard ontzettend blij dat alles zo goed is gegaan!

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 12-09-2012 01:12

Wat fijn om te horen!

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 25-09-2012 09:56

En weer slecht nieuws. Ze hebben het geval in mijn moeders hoofd onderzocht en ze hebben toch kwaadaardige tumor cellen gevonden.
Dus mooi kut, nu gaan ze het wederom weer verder onderzoeken. En vrijdag horen we waarschijnlijk meer. Over de bron, welke degradatie, snelheid van delen en behandelopties.

Daarnaast hebben we afgelopen week ook te horen gekregen dat mijn tante terminaal is. (Eierstok kanker, die is uitgezaaid naar de lymfe en hersenen)
En mijn oma ligt in het ziekenhuis met hartproblemen. Dus gaat niet zo goed met de van den Broeckjes.

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 25-09-2012 15:50

Buhhh siemons wat super kloot!! Dat is echt veel shit in één keer over je heen...
Raar ook dat ze nu ineens wel tumorcellen vinden terwijl ze zo uitgebreid onderzoek gedaan hebben..

Gaat t wel een beetje met jou? Behoefte aan delirianen over de vloer? Je hoeft t maar te zeggen!

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 26-09-2012 00:32

godver
Ik wil je echt even heel dik knuffelen nu!
Sterkte siemons!

Plaats reactie