Bestuur

Plaats reactie
Leonie
Berichten: 824
Lid geworden op: 21-01-2010 14:11

Bestuur

Bericht door Leonie » 25-05-2010 10:35

hee,

oke om meteen maar even duidelijk te zijn, ik vind het nogal irritant dat blijkbaar iedereen wat te zeggen heeft over de formatie van het bestuur van dit jaar.

Kijk, ik had er zelf niet op gerekend dat ik voorzitter zou worden, kom op , ik bedoel, ik ben 1e jaar, dus dat is best wel 'unheard of'. Maargoed, zo is het nu wel gegaan. toch wordt ik er voglens mij er best wel op aan gekeken, aangezien Jannicke niet in het bestuur zit, terwijl zij best wel prominent is en al een oudere jaars, overal aanwezig is en blabla.

Ik vind het niet echt tof dat er mensen zijn die het misschien niet eens zijn met deze beslissing, en het dan vervolgens tegen andere mensen (niet mijzelf dus) gaat vertellen.
Ik vind het niet erg als andere mensen buiten VL en delirius hier een mening over hebben, maar ik vind het wel erg alsmensen binnen Delirius & VL mij hier op aan kijken. Ik heb dan liever dat je dit tegen mij zegt ..

ik zeg niet dat jullie dit doen, maar ik heb toch het idee dat iedereen wel zoeits heeft van. hmm dit is wel raar, en tja, dat is het ook toch? ik vind niet dat het huidige bestuur wat dat betreft niet een reële en goede keuze heeft gemaakt.

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het super leuk om in het bestuur te zitten, ik heb echt al wel ideeën en ik geloof ook best wel dat ik het gewoon kan. Ik vind het, zoals net al gezegt, alleen gewoon vervelend dat mensen er blijkbaar een mening overhebben en dit vervolgens tegen iedereen behalve mij gaan zeggen..

Dit is niet een aanval naar jullie toe ofzo, ik wordt er alleen een beetje gefrustreerd van dat er bijvoorbeeld gisteren op de kroeg mensen naar me toe komen om 'verhaal te krijgen' over waarom ik janickes positie heb 'afgepakt'. Dan denk ik,, tja hallo..... dat heeft zowiso het huidige bestuur besloten , ik niet, en opzich vind ik dat nog niet zo erg dus, maar ik vind het wel prettig om te weten wie er wel achter me staat, en wie toch zoiets heeft van hmmm ik vind het nog steeds vaag.


Dat wou ik gewoon even kwijt :)
Gaat en gij zult geluk hebben-- GAAP

Judith
Site Admin
Berichten: 964
Lid geworden op: 19-01-2010 12:55

Bericht door Judith » 25-05-2010 11:20

Leo ik vind dat je hier goed gesproken hebt!

Ik snap goed dat het vervelend is als je zo via via dingen hoort. Je kunt het niet tegenhouden, zo gaat dat tegenwoordig. Ik denk dat wij als Delirius, of in ieder geval ik, super trots zijn op jou!! :D Ik weet zeker dat je het kunt! Ik ben ook super benieuwd naar je nieuwe ideeën.

Het is wel jammer voor Jannicke, maar het bestuur heeft jou gekozen. Dus zij vinden dat JIJ diegene bent die volgens hun het beste de functie van voorzitter over kan nemen voor het komende jaar. Ze kiezen toch niet voor niks jou!

Maak je niet te druk. Als het volgende studiejaar is aangebroken komen ze er wel achter wat voor een goede voorzitter jij bent! 8)

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 25-05-2010 13:14

wow hier had ik echt niks van mee gekregen. Volgens mij vindt iedereen van delirius het idd heel leuk voor je!

Mag ik vragen wie er in de kroeg op je af kwam? En wie er roddelen, dat je hebt gehoord? (Ook al doet dat er niet heel veel toe, ben gewoon benieuwd)

Maar in ieder geval ik ben heel blij met onze nieuwe voorzitter!

Tessa
Berichten: 797
Lid geworden op: 21-01-2010 15:10

Bericht door Tessa » 25-05-2010 13:45

Je gaat het gewoon super doen! En ik snap best dat sommige mensen het een rare beslissing vinden maar het is wel heel raar om jou daar op aan te kijken, gewoon onterecht.. Dus laat het allemaal even langs je heen gaan want het gaat gewoon goed doen

Lonneke
Berichten: 540
Lid geworden op: 21-01-2010 14:47

Bericht door Lonneke » 25-05-2010 14:01

Ik denk echt niet dat er iemand binnen Delirius geen vertrouwen in jou heeft hoor Leo, ik had er ook echt nog niets over gehoord.. Natuurlijk praat je wel over t bestuur maar echt niet over dat jij Jannickes plek hebt afgepakt wat een onzin.. Ik weet echt zeker namelijk dat jij het gewoon super gaat doen. Ik weet niet wat voor roddels er allemaal op je af zijn gekomen gister en van wie.. beetje raar sowieso, maar ik weet echt zeker dat niemand ze persoonlijk als aanval op jou bedoelt. Dat je niet het meest idealen bestuur gaat krijgen wat je je kan voorstellen ligt sowieso niet bij jou, maar bij die andere 2 in mijn ogen. Dus Leo t komt helemaal goed, ik heb er alle vertrouwen in!

Nathalie
Berichten: 520
Lid geworden op: 21-01-2010 14:30

Bericht door Nathalie » 25-05-2010 17:54

Ik heb ook geen negatieve roddels (of uberhaupt roddels) gehoord ! Ik ben ook super blij voor je en idd wat iedereen al zegt, ik denk dat heel delirius super blij voor je is!
Verder, heb ik miss nog een roddel, want jannicke vertelde mij dat ze zich teruggetrokken had uit haar functie.. Vanwege studie ofzo. Dus ze wilde niet eens meer een functie. Dus niets afpakken!
Jij bent gewoon tot voorzitter gekozen omdat je (vind ik) tijdens av's en etc gewoon duidelijke standpunten hebt en goed weet waar vl voor staat etc. Gaat echt wel lukken leo! D

Maranus
Berichten: 1153
Lid geworden op: 19-01-2010 13:32

Bericht door Maranus » 18-09-2010 03:36

Lieve Leo,

Ik lees je stukje zo net op de site van VL. En ik weet niet of dit het moment is om commentaar te leveren; ik weet dat jullie druk aan het klussen zijn aan de site.

Maar dit vind ik een beetje stom staan:

1. het enige en mooiste damesverticaal... (enige en mooiste, tja dat is altijd als je de enige bent)
2. ook altijd actief (zonder 'altijd' vind ik mooier)
3. Onze kracht ligt in het aannemen van nieuw damesteam per jaar (vrij turks)
4. per jaar, en (Ik weet dat officieel 'en' na een komma mag, maar ik vind het ook minder netjes. Dus ik zou het woordje 'en' weglaten. Het zelfde geval in de volgende zin, daar zou ik de komma weglaten.)

Totaal niet lullig bedoeld ofzo! Maar kijk er eventjes na want het is wel het eerste wat je ziet als je op de site komt. Vooral puntje 3, de rest is redelijk subjectief.

Rianne
Berichten: 734
Lid geworden op: 22-01-2010 11:08

Bericht door Rianne » 19-09-2010 17:47

Je kan van 'enige' ook uniek in zijn soort maken :)

Plaats reactie